شاید Final Fantasy 16 را بتوان بزرگترین بازی از این فرنچایز دانست که قرار است در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ ( ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه شود. این مقاله شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از این بازی خواهد بود. تا انتشار بازی جدید Square Enix، یعنی Final Fantasy ۱۶، تنها چند […]

هر آنچه که باید از بازی Final Fantasy 16 بدانید

محمدرضا نوروزی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 18:45
هر

شاید Final Fantasy 16 را بتوان بزرگترین بازی از این فرنچایز دانست که قرار است در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ ( ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه شود. این مقاله شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از این بازی خواهد بود.

تا انتشار بازی جدید Square Enix، یعنی Final Fantasy ۱۶، تنها چند هفته دیگر باقی مانده است و در حال حاضر یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال به شمار می‌رود. این نسخه قرار است شامل خط داستانی بالغ‌تر، رویکردی مبتنی بر فانتزی تاریک، مبارزات Hack&Slash و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای باشد که تنها با گذشت چندماه دست به دست داده‌اند تا بر شدت هیاهوی موجود مبنی بر هایپ بازی دامن بزنند.

سرانجام بازی در تاریخ ۱ تیر امسال در سراسر جهان برای PS۵ منتشر خواهد شد، اما برخی از جزئیات موجود حول این بازی در حال حاضر به واسطه پیش‌نمایش‌های مختلف به دست آمده‌اند. در ادامه قرار است مروری اطلاعات منتشر شده از بازی داشته باشیم.

جزئیاتی در رابطه با دموی رایگان

اسکوئر انیکس قبلا تایید کرده است که دموی Final Fantasy 16 در ماه ژوئن و دو هفته قبل از انتشار بازی عرضه خواهد شد. پیش‌نمایش‌های اخیر بازی نیز بر اساس دموی مورد انتظار است که هنوز در دسترس مخاطبین قرار نگرفته.

در این دمو علاوه بر معرفی Clive و کلیت جهان بازی، فلش بک‌هایی به دوران نوجوانی او در Rosalith به نمایش در خواهد آمد که رابطه او با برادرش، Joshua، را به نمایش می گذارد. البته، ما همچنین خواهیم دید که او چگونه قدرت Ifrit را زنده می‌کند و در ادامه چه چیزی باعث سقوط Rosalith شده است.

کریستال‌ها و نقش آن‌ها در به وجود آمدن Blight

PlayStation 5 ، بازی ویدیویی ، پیش‌نمایش ، مقالات بازی
Final Fantasy 16, Square Enix

منبع متن: gamefa