Spotlight برند جدیدی از شرکت فرانسوی کوانتیک دریم، سازنده بازی های Heavy Rain, Detroit: Become Human and Beyond: Two Souls است که به انتشار بازی‌های ترد پارتی و خارج از کمپانی خواهد پرداخت. دو بازی اولی که تحت عنوان Spotlight و توسط کوانتیک دریم منتشر خواهند شد Under the Waves و Lysfanga: The Time Shift […]

شرکت کوانتیک دریم از شعبه انتشارات بازی‌های مستقل خود رونمایی کرد

علیرضا محمدی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 19:09
کوانتیک
Spotlight برند جدیدی از شرکت فرانسوی کوانتیک دریم، سازنده بازی های  Heavy Rain, Detroit: Become Human and Beyond: Two Souls است که به انتشار بازی‌های ترد پارتی و خارج از کمپانی خواهد پرداخت.

دو بازی اولی که تحت عنوان Spotlight و توسط کوانتیک دریم منتشر خواهند شد Under the Waves و Lysfanga: The Time Shift Warrior هستند.

Under the Waves قرار است در ۲۹ آگوست (۷ شهریور) برای کنسول های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر شود.

این بازی که توسط استودیوی مستقل فرانسوی یعنی Parallel ساخته شده است، در «دهه ۱۹۷۰ تکنولوژی-آینده‌نگر» روایت می‌شود و غواصی حرفه‌ای به نام استن را دنبال می‌کند که اعماق دریای شمال را در حالی که «در تلاش برای غلبه بر فقدانی متحول‌کننده است» کاوش می‌کند.

بازیکنان در اقیانوس سفر می‌کنند، غارها و خرابه‌ها را کشف کرده و در عین حال «نشانه های اسرارآمیز خاطرات استن را دنبال می‌کنند».