تک‌لند (Techland) عرضه دومین بسته الحاقی بازی Dying Light 2 Stay Human را به عقب انداخته تا به رفع مشکلات مربوط به توسعه آن بپردازد و “بهترین بسته الحاقی داستانی ممکن را با یک نقشه و سیستم‌های جدید” منتشر کند. دومین بسته الحاقی پولی Dying Light 2 Stay Human توسط تک‌لند تاخیر خورده و به […]

دومین بسته الحاقی Dying Light 2 Stay Human تا ۲۰۲۴ تاخیر خورد

آرش بوالحسنی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 20:51
دومین

تک‌لند (Techland) عرضه دومین بسته الحاقی بازی Dying Light 2 Stay Human را به عقب انداخته تا به رفع مشکلات مربوط به توسعه آن بپردازد و “بهترین بسته الحاقی داستانی ممکن را با یک نقشه و سیستم‌های جدید” منتشر کند.

دومین بسته الحاقی پولی Dying Light 2 Stay Human توسط تک‌لند تاخیر خورده و به جای اواخر امسال در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این توسعه‌دهنده گفته که دلیل تاخیر خوردن این بسته الحاقی “رفع نگرانی‌های مربوط به توسعه” و ارائه “بهترین بسته الحاقی داستانی ممکن، با یک نقشه و سیستم‌های جدید” بیان کرده است.

این استودیو هم‌چنین به انتشار آپدیت‌های رایگان ادامه خواهد داد تا مطمئن شود که “این بازی در حد و حتی بهتر از انتظارات ما و شما ظاهر شود. ما صرفا باید چند مورد دیگر را پیش از عرضه بسته الحاقی ۲ به بازی اضافه کنیم”. یک لایو استریم برای ۲۹ ژوئن برنامه‌ریزی شده که در آن تک‌لند به صحبت در مورد جزئیات رویدادها و آپدیت‌های بعدی Dying Light 2 خواهد پرداخت.

آخرین آپدیت بزرگ این بازی با نام Gut Feeling قطع عضو را به Dying Light 2 Stay Human اضافه کرد که نتیجه آن مبارزات خشن‌تر بود. اخیرا هم شاهد انتشار آپدیت Pilgrim Outpost بودیم که برای رویدادها و جوایز، قابلیت تغییر ظاهر Gear بدون تغییر آمار آن و یک سیستم Craft سلاح جدید بود. آپدیت بعدی آن در اوایل تابستان منتشر خواهد شد. هدف از این آپدیت افزایش میزان وحشت در بازی است.

اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما بازیکنان می‌توانند انتظار گشت و گذار در Volatiles را داشته باشند. تک‌لند حتی ممکن است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با نسخه سوییچ آن به اشتراک بگذارد. نسخه سوییچی که صرفا ابری بوده و قرار است ۶ ماه بعد از نسخه‌های دیگر عرضه شود. این اتفاق هنوز نیفتاده، اما امیدواریم که در لایو استریم این ماه شاهد به اشتراک گذاشته شدن اطلاعات بیشتری باشیم.

بازی Dying Light 2 Stay Human در حال حاضر برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One X/S ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Dying Light 2 Stay Human, Techland

منبع متن: gamefa