با توجه به پاسخ مدیر کامیونیتی و رسانۀ استودیوی GSC Game World به یکی از طرفداران، بازی STALKER 2 در شوکیس مورد انتظار ایکس باکس حضور ندارد. کاربری در پلتفرم استیم از مدیر کامیونیتی و رسانۀ استودیوی GSC Game World این سوال را مطرح کرد که آیا بازی STALKER 2 در شوکیس ایکس باکس حضور […]

گزارش: بازی STALKER 2 در مراسم ایکس باکس حضور نخواهد داشت

محمد حسین کریمی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 22:16
گزارش:

با توجه به پاسخ مدیر کامیونیتی و رسانۀ استودیوی GSC Game World به یکی از طرفداران، بازی STALKER 2 در شوکیس مورد انتظار ایکس باکس حضور ندارد.

کاربری در پلتفرم استیم از مدیر کامیونیتی و رسانۀ استودیوی GSC Game World این سوال را مطرح کرد که آیا بازی STALKER 2 در شوکیس ایکس باکس حضور دارد یا خیر که در پاسخ با بیانیۀ زیر مواجه شد:

سلام!

ما معمولاً حضور یا عدم حضور خود در مراسم‌ها را اعلام نمی‌کنیم، اما این بار استثناء قائل می‌شویم. S.T.A.L.K.E.R. 2 در کنفرانس‌های ماه ژوئن شرکت نمی‌کند، اما در ماه‌های آتی اعلامیه و جزئیات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت.

اخیراً، یک گروه هکر روسی نسخه Dev Build عنوان STALKER 2: Heart of Chernobyl را هک و لیک کرد که مطمئناً تاثیران منفی بسیاری روی پروسۀ ساخت بازی گذاشته است. در همین راستا، استودیوی GSC Game World به‌ تازگی بیانیۀ زیر را در خصوص وضعیت بازی STALKER 2 به اشتراک گذاشته بود:

تیم ما آسیب‌پذیری‌ای را به دنبال نفوذ یک گروه هکری روسی که تقریباً حدود یک سال و نیم به شرکت ما حمله سایبری کرده‌اند، شناسایی کرده است. متأسفانه آن‌ها توانستند به برخی از اطلاعات ما برای تست داخلی قسمت‌های مختلف بازی دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را در معرض خطر قرار دهند.

در حال حاضر از افرادی که قصد دارند STALKER 2 را تجربه کنند، خواهش می‌کنیم که به محتوای لو رفته از بازی نگاه نکنند یا آن را به اشتراک نگذارند. اگرچه این موارد تنها برای مقاصد آزمایشی استفاده می‌شوند و آمادۀ انتشار نیستند، اما ممکن است تجربۀ شما را از کاوش و اکتشاف در بازی خراب کنند.

اطمینان داشته باشید که تیم ما به ارائۀ یک تجربۀ استثنایی از این بازی متعهد است. STALKER 2: Heart of Chornobyl عنوانی است که ما قلب و روح خود را وقف آن می‌کنیم. با وجود این مشکل، امیدواریم و اطمینان حاصل می‌کنیم که این بازی انتظارات شما را برآورده کند.

بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دست ساخت قرار دارد و در زمان عرضه روی سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

PC ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی
game pass, GSC Game World, STALKER 2

منبع متن: gamefa