به دنبال رونمایی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1، تولیدکنندگان محتوا و وبسایت‌های گیمینگ مختلف به بازی دسترسی پیدا کردند و ویدیوهای جدیدی را از گیم‌پلی به اشتراک گذاشتند. نکتۀ جالب توجه آن است که ندررلم (NetherRealm)، استودیوی سازندۀ بازی، دسترسی به تمامی کاراکترهای رونمایی شده برای اثر را به تولیدکندگان محتوا داده […]

Mortal Kombat 1: تریلرهای جدیدی از گیم‌پلی، چندین Fatallity و مبارزه با هوش‌مصنوعی سطح بالا منتشر شد

محمد حسین کریمی
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 10:27
Mortal

به دنبال رونمایی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1، تولیدکنندگان محتوا و وبسایت‌های گیمینگ مختلف به بازی دسترسی پیدا کردند و ویدیوهای جدیدی را از گیم‌پلی به اشتراک گذاشتند.

نکتۀ جالب توجه آن است که ندررلم (NetherRealm)، استودیوی سازندۀ بازی، دسترسی به تمامی کاراکترهای رونمایی شده برای اثر را به تولیدکندگان محتوا داده است و حتی آن‌ها می‌توانند Fatallity، نحوۀ ورود و X-Ray مربوط به این مبارزان را به اشتراک بگذارند.

ویدیوی زیر نحوۀ ورود این شخصیت‌ها را نمایش می‌دهد:

ویدیوی زیر Fatalitty و X-Ray مربوط به کاراکترها را نمایش می‌دهد:

ویدیویی از مبارزه با هوش‌مصنوعی (CPU) سطح بالا:

و در نهایت ۷ دقیقه از گیم‌پلی ۱v1:

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و PC عرضه خواهد شد. خریداران نسخه Premium و Kollector به این بازی پنج روز زودتر دسترسی خواهند داشت.

Nintendo Switch ، PlayStation 5 ، Xbox Series X/S ، اخبار بازی ، انتخاب سردبیر ، بازی ویدیویی ، تریلر بازی ، تریلر، ویدیو و موسیقی
Mortal Kombat 1, NetherRealm, Warner Bros.

منبع متن: gamefa