ظاهراً عنوان Final Fantasy 7 Rebirth دارای مناطقی شبیه به نسخه شانزدهم این سری اما «کوچک‌تر» است، همچنین طرفداران می‌توانند با داستان اصلی به‌طور کامل خداحافظی کنند. بازی Final Fantasy 7 Rebirth از اسکوئر انیکس اخیراً تریلر جدیدی را در مراسم سامر گیم فست دریافت کرد که تبلیغات زیادی را به همراه داشت. با وجود […]

شایعه: ۵۰ درصد داستان Final Fantasy 7 Rebirth در مسیری جدید روایت خواهد شد + اطلاعات بیشتر

علیرضا محمدی
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - 12:07
شایعه:

ظاهراً عنوان Final Fantasy 7 Rebirth دارای مناطقی شبیه به نسخه شانزدهم این سری اما «کوچک‌تر» است، همچنین طرفداران می‌توانند با داستان اصلی به‌طور کامل خداحافظی کنند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از اسکوئر انیکس اخیراً تریلر جدیدی را در مراسم سامر گیم فست دریافت کرد که تبلیغات زیادی را به همراه داشت. با وجود این که بازی مذکور برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده اما هر روز جزئیات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند، این اطلاعات توسط اینسایدری با نام Im A Hero Too که عنوان رسمی Persona 3 Reload را نیز قبل از معرفی آن گزارش کرده بود، فاش شده است.

طبق ادعایی جدید در ResetEra، بیان شده که Final Fantasy 7 Rebirth در ماه ژانویه ۲۰۲۳ (دی ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد، زک «در طول بخش بزرگی از مسیر» قابل بازی است و تریلر تنها «بخش کوچکی از بازی» را به تصویر می‌کشد. مقیاس بازی عظیم است و طرفداران باید با داستان اصلی کاملاً خداحافظی کنند. با توجه به داستان شکل گرفته پیرامون سفیروث در بازی اول، این امر مسلم به نظر می‌رسد، اما باید دید تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

با وجود اینکه تریلر فضاهای باز و بزرگی را به نمایش می‌گذارد، اما ظاهراً با اثری جهان‌ باز مواجه نیستیم؛ در عوض، Rebirth دارای مناطقی مانند Final Fantasy 16 اما «کوچکتر» خواهد بود. سیستم نبرد اگرچه هنوز به اندازه کافی واضح نیست ولی «عالی» به نظر می‌رسد، حدود ۵۰ درصد از بازی یک مسیر جدید را پیش روی ما قرار خواهد داد.

همانند گزارش‌های منتشر شده درباره Final Fantasy 10 Remake که خبر از عرضه آن در سال ۲۰۲۶ می‌داد، این اینسایدر چندین پست خود را را حذف کرد و حساب ResetEra خود را بست. ممکن است این اقدامات به دلیل در امان نگه داشتن هویتش باشد، با این وجود حتی اگر چند مورد را نیز درست گفته باشد، بهتر است خیلی آن را جدی نگیرید.

Playstation ، PlayStation 5 ، اخبار بازی ، بازی ویدیویی ، نوع پلتفرم
Final Fantasy 7 Rebirth, Square Enix

منبع متن: gamefa