در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، نایب رئیس بخش تکنولوژی CD Projekt Red اطلاعات جدیدی از توسعه نسخه جدید سری The Witcher ارائه کرد. یکی از بزرگترین مشکلات Cyberpunk 2077، آخرین ساخته CD Projekt Red، عملکرد در کنسولهای نسل هشتمی بود. به طور دقیق سرعت پردازش هارد درایو این کنسولها دردسرهای زیادی برای سازندگان به […]
در ابتدا قرار بود The Witcher 4 تنها برای رایانههای شخصی منتشر شود
در مصاحبه با رسانه یورو گیمر، نایب رئیس بخش تکنولوژی CD Projekt Red اطلاعات جدیدی از توسعه نسخه جدید سری The Witcher ارائه کرد.
یکی از بزرگترین مشکلات Cyberpunk 2077، آخرین ساخته CD Projekt Red، عملکرد در کنسولهای نسل هشتمی بود. به طور دقیق سرعت پردازش هارد درایو این کنسولها دردسرهای زیادی برای سازندگان به همراه داشت. در مصاحبه آقای چارلز ترمبلی (Charles Tremblay)، نایب رئیس بخش تکنولوژی استودیو، یورو گیمر پرسید که آیا آنها به مانند استودیوی لاریان و بازی Baldur’s Gate 3، آثارشان را ابتدا به صورت انحصاری برای رایانههای شخصی منتشر خواهند کرد یا خیر. ترمبلی پاسخ داد:
[عرضه بازی تنها روی PC] موضوعی است که درباره آن فکر کردیم، اما از انجام آن مطمئن نبودیم. فکر نمیکنم عرضه بازی تنها برای رایانههای شخصی استراتژیای باشد که در وضعیت کنونی به آن فکر کنیم. اما اگر زمانی به عنوان مثال ۲۰ پلتفرم بازی در دسترس باشند، آیا ما برای تمام آنها بازی منتشر خواهیم کرد؟ احتمالا نه. شاید در ابتدا تنها برای PC منتشر کنیم و سپس به بقیه پلتفرمها بپردازیم.
نسخه جدید سری The Witcher با نام رمز Polaris هماکنون برای کنسولهای نسل نهمی و رایانههای شخصی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست توسعه قرار دارد.