برخلاف سایر سرویس‌های ابری، هیچ هزینه‌ای برای محتوا وجود ندارد و هیچ اشتراک ماهانه‌ای برای کاربران برای دسترسی به این بازی‌ها از طریق سرویس ابری ما وجود ندارد.

این بازی‌ها از طریق لینک‌هایی توزیع شده از طریق گلکسی استور، پلتفرم گیمینگ هاب یا تبلیغات قابل دسترسی هستند. گلکسی استور که از قبل روی همه گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ نصب شده است، به عنوان سرویس اصلی عمل می‌کند. این سرویس همانطور که گفته شد، بر پایه‌ی گیمینگ سامسونگ ساخته شده است که برای اولین بار در تلویزیون های هوشمند خود عرضه شد و در ابتدا روی بازی‌های کوچک و انحصاری تمرکز داشت. با این حال، این ویژگی جدید به بازی‌های اندرویدی کامل گسترش می‌یابد و جذابیت آن را برای مخاطبان گیمینگ بیشتر می‌کند. غول فناوری کره‌ی جنوبی با همسو شدن با روندهای استریمینگ، به دنبال موقعیت رقابتی خود در بازار بازی است.

  • ایکس‌باکس: استریم ابری جایگزین کنسول‌ها نیست

وو اضافه کرد که بر این باور است که سرویس ابری که به کاربران امکان می‌دهد بازی‌ها را بدون دانلود بازی کنند، دسترسی ناشران بازی به مخاطبان بیشتری از گیمرهای موبایل را آسان‌تر می‌کند.. جالب است بدانید که سامسونگ قبلا با یک سرویس استریم بازی برای رایانه‌های شخصی و برخی گوشی‌های خود به نام PlayGalaxy Link آزمایش‌‌هایی انجام داده بود.

منبع: Gameindustry.biz

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته سامسونگ از پلتفرم بازی ابری رایگان خود برای موبایل رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala