به مناسبت عرضه‌ی بزرگترین فیلم امسال، یعنی قسمت هشتم مجموعه‌ی «جنگ ستارگان»، محصولات مختلفی با سبک و سیاق جنگ ستارگان وارد بازار شده‌اند؛ مثل گوشی جدید وان پلاس که همزمان با Star Wars: The Last Jedi وارد بازار شده. با این حال، شرکت خودروسازی رنو از همین حالا برای فیلم بعدی جنگ ستارگان برنامه ریزی کرده است. قرار است رنو برای فیلم سال آینده که Solo: A Star Wars Story نام دارد، یک خودرو عرضه کند. رنو خودروی Zoe خود را برای این فیلم بروزرسانی کرده است.

قرار است ۱۰۰۰ مدل از این نسخه‌ی رنو زویی تولید و در ماه مارس سال آینده عرضه شود.

خودروی «رنو زویی» (Renault Zoe) یکی از پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی اروپا است. این ماشین می‌تواند با یک بار شارژ ۲۵۰ مایل حرکت کند.

مدل جنگ ستارگان رنو زویی تفاوت زیادی با مدل اصلی ندارد و شرکت رنو فقط چند برچسب روی آن چسبانده است؛ برچسب‌هایی که سفینه‌ی Millennium Falcon را نشان می‌دهد. خبری از چراغ‌های عجیب و غریب یا طراحی‌های تازه نیست و در نهایت باید با همان چند برچسب بسازید.

قرار است ۱۰۰۰ مدل از این نسخه‌ی رنو زویی تولید و در ماه مارس سال آینده عرضه شود. فیلم Solo: A Star Wars Story در اردیبهشت ماه سال آینده اکران می‌شود. این فیلم پیش‌درآمدی برای مجموعه‌ی جنگ ستارگان است و روی شخصیت «هان سولو» تمرکز می‌کند.

2017 – Renault ZOE Série Limitée Star Wars

2017 – Renault ZOE Série Limitée Star Wars

2017 – Renault ZOE Série Limitée Star Wars

2017 – Renault ZOE Série Limitée Star Wars

منبع: The Verge

مطلب رنو یک خودرو برای جنگ ستارگان می‌سازد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala