بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که یکی از بازی‌های به شدت محبوب و پر سر و صدای امسال بود، همین چند روز پیش برای ایکس‌باکس وان هم عرضه شد. براساس اطلاعات منتشر شده نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در مدت زمان ۴۸ ساعت به فروش ۱ میلیون نسخه‌ای رسید.

در واقع این بازی که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می‌رود و در بخش Game Preview کنسول ایکس‌باکس قرار دارد تا این لحظه بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است. گفته شده در طول زمان مضامین مختلفی برای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds عرضه می‌شود و این عنوان با بهبود‌های بیشتری روی ایکس‌باکس وان مواجه خواهد شد. در حال حاضر یک نقشه جدید هم به این عنوان اضافه شده است. بازی PUBG در حال حاضر با قیمت ۳۰ دلار برای کنسول ایکس‌باکس وان به فروش می‌رسد و حتی می‌شود نسخه فیزیکی آن را هم خریداری کرد. البته نسخه فیزیکی این بازی شامل دیسک نمی‌شود و تنها کدی برای دانلود را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که مایکروسافت باندل مخصوصی برای این بازی به همراه ایکس‌باکس وان ایکس راهی بازار کرده بود.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس وان ایکس راهی بازار شده و مشخص نیست که نسخه پلی‌استیشن ۴ آن کی منتشر می‌شود. گفته شده مایکروسافت قراردادی طولانی مدت برای انحصاری نگه‌داشتن این بازی روی ایکس‌باکس وان با شرکت سازنده بسته است.

منبع: vg247

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

[contact-form-7]

مطلب بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یک میلیون نسخه روی ایکس‌باکس وان فروش داشت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala