کنفرانس دیشب مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، پر از بازی‌های مستقل بود؛ بازی‌هایی که با ایده‌های تازه و استایل ظاهری خاص خود، چشم‌های زیادی را به سمت خودشان برگرداندند. بازی Tacoma دیشب در کنفرانس مایکروسافت نمایش داده و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص شد.

درست مثل بازگشت به خانه، بازی Tacoma هم در سبک ماجرایی اول شخص ساخته شده است.

بازی Tacoma را استودیوی بازی‌سازی Fullbright Games می‌سازد. این استودیوی بازی‌سازی پیش از این ساخت «بازگشت به خانه» Gone Home را برعهده داشته و اعضای آن، متشکل از کسانی است که قبلا روی مجموعه‌ی بایوشاک کار کرده‌اند.

درست مثل بازگشت به خانه، بازی Tacoma هم در سبک ماجرایی اول شخص ساخته شده است. البته تصور می‌کنیم دقیقا مثل همان بازگشت به خانه، خبری از پازل و معما نباشد و بیشتر بازی را مشغول راه رفتن و شنیدن قصه باشید.

در Tacoma کنترل «ایمی فریر» (Amy Ferrier) را برعهده می‌گیرید. ایمی برای جمع آوری داده، به ایستگاه فضایی Tacoma رفته است و می‌خواهد از اتفاقاتی که در این ایستگاه فضایی رخ داده و باعث ناپدید شدن تعداد زیادی افراد شده، سر در بیاورد. سازندگان Tacoma می‌گویند که این بازی درباره‌ی افراد و رابطه‌ی بین آن‌ها است؛ رابطه‌ای که در فضا هم از بین نمی‌رود.

می‌توانید در ادامه، تریلر بازی Tacoma را ببینید. این بازی قرار است روی کامپیوتر و ایکس‌باکس وان در روز چهارم آگوست عرضه شود.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

مطلب تریلر Tacoma، بازی جدید سازندگان Gone Home را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala