هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، سامسونگ ایران برای تمام صاحبان گوشی‌های این برند، طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در این طرح صاحبان گوشی‌های سامسونگ می‌توانند به صورت رایگان از تعمیر و بروزرسانی سیستم‌ عامل دستگاه بهره‌مند شوند و در صورت نیاز مشاوره فنی دریافت کنند.

طرح ویژه سامسونگ ایران در دو پاساژ ارگ و کوروش تهران و در روزهای ماه رمضان اجرا می‌شود. طی این برنامه تکنسین و مشاور شرکت در محل حاضر ‌شده و با بررسی تمامی جوانب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های کاربران، اطلاعات لازم را در مورد دستگاه و مشکلات احتمالی آن به افراد ارائه می‌دهند. بروزرسانی سیستم‌ عامل گوشی به صورت رایگان یکی دیگر از جنبه‌های مورد بررسی توسط تکنسین سامسونگ است که در صورت نیاز و تمایل صاحب گوشی صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در طرح ویژه سامسونگ، ارائه مشاوره به مراجعه‌کنندگان است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند برای پیدا کردن مدل دلخواه از تکنسین‌ها و کارشناسان سامسونگ کمک بگیرند. برای استفاده از خدمات این طرح تمامی کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای ماه رمضان به پاساژهای کوروش و ارگ تهران مراجعه کنند.
E3-2017-Ad

مطلب طرح ویژه ماه رمضان برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala