کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 یکی از بهترین مراسم‌های این شرکت بود. در کنار نمایش روند بازی‌های جدید این شرکت، یوبی‌سافت بازی‌های جدیدی را هم با خودش به همراه آورده بود. یکی از بهترین غافلگیری‌های یوبی‌سافت، نمایش بازی جدیدی به اسم «استخوان‌ها و جمجمه‌ها» (Skull & Bones) بود. این بازی همانطور که از نامش پیداست، بازی‌کننده‌ها را در نقش دزدان دریایی قرار می‌دهد.

بازی Skull & Bones قرار است در پاییز سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

یوبی‌سافت درباره‌ی بازی Skull & Bones توضیح داده است:

“بازی در طول دوره‌ی طلایی دزدان دریایی اتفاق می‌افتد. کاپیتان‌ها، فرماندهی قوی‌ترین اسلحه‌های روی زمین یعنی کشتی‌های جنگی را برعهده دارند. در Skull & Bones، شما یک کاپیتان تازه کار دزد دریایی هستید که عفو پادشاه را رد کرده است. هیچ چیزی از دست دادن ندارید و با کشتی‌تان از کاراییب گرفته تا اقیانوس هند، سفر می‌کنید.

این اقیانوس‌های وسیع و زیبا، یک محل مبارزه‌ است. امپراطوری‌های بزرگ برای فتح آمده‌اند، شرکت‌های تجاری قدرتمند در این آب‌ها فعالیت می‌کنند و دزدان دریایی بی‌رحم هم به دنبال سهم‌شان از گنج هستند.

در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دزد دریایی، برای خودتان ارتشی از کشتی‌ها می‌سازید و آن‌ها را شخصی‌سازی می‌کنید، به مسیرهای تجاری حمله می‌کنید و رقیب‌های دزد دریایی خودتان را از بین می‌برید. شخصیت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که برخی در داستان جای می‌گیرند و برخی، بازی‌کننده‌های دیگر هستند.”

بازی Skull & Bones قرار است در پاییز سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی و هم‌چنین روند بازی را ببینید. تصاویری از Skull & Bones را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

مطلب در Skull & Bones دزد دریایی بودن را تجربه کنید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala