یکی دو هفته قبل از نمایشگاه E3 امسال، شایعاتی شنیدیم که از وجود یک بازی جدید در مجموعه‌ی Rabbids می‌گفتند؛ همان مجموعه‌ی یوبی‌سافت که در آن، خرگوش‌های خنگ معروف این شرکت حضور دارند. نکته‌ی مهم شایعه این جا بود: قرار بود مجموعه‌ی Rabbids با شخصیت‌های ماریو ادغام شود. شرکت یوبی‌سافت رسما در کنفرانس خودش از این بازی که Mario + Rabbids نام دارد، رونمایی کرد؛ این بازی در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکی ساخته شده.

نینتندو مطمئن شده تا کیفیت‌های لازم یک بازی ماریو، در Mario + Rabbids حفظ شده است.

«شیگرو میاموتو»، خالق مجموعه بازی‌های ماریو، شخصا در کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2017 حاضر شد تا از بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle رونمایی کند. روند بازی Mario + Rabbids شباهت زیادی به مجموعه بازی‌های X-COM یا Final Fantasy Tactics دارد.

خرگوش‌های بانمک یوبی‌سافت، در ابتدای بازی، ماریو و دوستانش را نمی‌شناسند، اما به تدریج با آن‌ها آشنا می‌شوند؛ طوری که قدرت‌ها و توانایی‌های بیشتری برای همکاری بین ماریو و خرگوش‌ها آزاد می‌شود.

هم روند و هم گرافیک این بازی جدید، بسیار ما را به خودش جذب کرده؛ طوری که کاملا واضح است نینتندو مطمئن شده تا کیفیت‌های لازم یک بازی ماریو، در Mario + Rabbids حفظ شده است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر و تریلری از بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle ببینید. این بازی در روز ۹ آگوست به صورت انحصاری برای سوییچ عرضه می‌شود.

 

منبع: VG247

E3-2017-Ad

مطلب ادغام خرگوش‌های یوبی‌سافت و ماریو، نتیجه‌ی خوبی داده است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala