به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی نوت ۸ را تا دو  یا سه ماه آینده راهی بازار می‌کند. تا این لحظه هم کلی شایعات جدید از این محصول به بیرون درز کرده است. امروز هم خبر جدیدی از این گوشی لو رفت. در خبر امروز گفته شده که نسل جدید سری گوشی‌های نوت با اندروید ۷٫۱٫۱ راهی بازار می‌شود.

اطلاعات جدید در بنچمارک آنلاین HTML5Test قرار گرفته که بیشتر برای سنجیدن عملکرد مرورگرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. حالا گوشی گلکسی نوت ۸ هم در این بنچمارک آزمایش شده و توانسته امتیاز ۴۸۸ را ۵۵۵ به دست بیاورد. البته رکورد به دست آمده بسیار بهتر از دستگاه‌های حال حاضر اعلام شده است.

گوشی نوت ۸ به عنوان یک پرچم‌دار راهی بازار خواهد شد و سخت‌افزار قدرتمندی هم خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی منتشر شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۶ با ۴ گیگابایت رم روی آن قرار گرفته است. همچنین گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به دوربین دوتایی مجهز شده و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم به پشت گوشی منتقل شده است.

هنوز درباره زمان معرفی این گوشی چیزی مشخص نشده، اما بعید نیست این اتفاق اواخر مرداد ماه یا حتی اوایل شهریور ماه در جریان نمایشگاه IFA رخ بدهد.

منبع: sammobile

منبع متن: digikala