محصولات اکتیو سامسونگ برای استفاده در محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. محیط‌های کاری مثل معدن یا شغل‌های سختی که اگر گوشی یا تبلت‌تان به زمین بی‌افتد قطعا آسیب زیادی می‌بیند. به همین دلیل سری اکتیو به گونه‌ای ساخته می‌شوند که در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد نسل جدیدی از تبلت‌های اکتیور را راهی بازار کند. محصولی که «گلکسی تب اکتیو ۲» (Galaxy Tab Active 2) نام دارد.

در حالی که انتظار می‌رود که این محصول در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شود، اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرده است. تبلت جدید در دو مدل با شماره مدل‌های SM-T390 و SM-T395 در حال ساخت است. مدل اول فقط Wi-Fi دارد و مدل بعدی هم از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. حتی مشخص شده که گلکسی تب اکتیو ۲ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک هم مقاوم است. به نظر می‌رسد که تبلت مقاوم سامسونگ در کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، آمریکای شمالی و آسیایی هم راهی بازار می‌شود.

هنوز اطلاعات بیشتری از سخت افزار گلکسی تب اکتیو ۲ به بیرون درز نکرده و نمی‌دانیم که سامسونگ از چه سخت افزاری روی این محصول استفاده کرده است. قطعا در طول هفته‌های آینده خبرهای بیشتری از این تبلت به بیرون درز می‌کند.

 

منبع: SamMobile

منبع متن: digikala