احتمالا می‌توانیم این ادعا را کنیم که «اسپایدرمن» (Spider-Man) بهترین بازی کنفرانس سونی و یکی از بهترین بازی‌های نمایشگاه E3 2017 بود. اگر به روند بازی اسپایدرمن دقت کرده باشید، می‌توانید صحنه‌ای را در آن ببینید که این قهرمان، یکی از دشمنان را از بالای برج به پایین پرتاب می‌کند، اما سپس به سرعت او را می‌گیرد و دوباره روی ساختمان می‌اندازد. استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games)، سازنده‌ی اسپایدرمن جدید، گفته که بازی این اجازه را نمی‌دهد که کسی را بکشید.

«برایان انتحار» (Bryan Intihar)، کارگردان بازی اسپایدرمن، درباره‌ی این موضوع که نمی‌توانید هیچ کس را در بازی بکشید، گفته است: “ما چنین اجازه‌ای را نمی‌دهیم. مارول چنین اجازه‌ی را نمی‌دهیم. خود دنیا چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.”

برایان انتحار، که هنوز درگیر اسم‌اش هستیم، به جزییات اینکه دقیقا چگونه بازی قرار است مانع قاتل شدن اسپایدرمن شود، اشاره‌ای نکرد؛ با این حال، همانطور که می‌توانید در تصویر بالا ببینید، احتمال هوش مصنوعی بازی خودش آن‌قدر قوی است که می‌فهمد کسی را برای مثال از جایی به پایین پرت کرده‌اید و سریع به این اتفاق، عکس‌العمل نشان می‌دهد.

ازی اسپایدرمن به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌اسیتشن۴ ساخته می‌شود. این بازی قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار شود.

منبع: The Verge

E3-2017-Ad

مطلب بازی اسپایدرمن نمی‌گذارد کسی را بکشید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala