مطالعات شبکه‌های اجتماعی نشان داده که ۱۷ میلیون کاربر فیسبوک از ۱۹ خرداد شروع به صحبت درباره‌ی E3 2017 کردند. بعد از آن ۴۱ میلیون پست، لایک و نظر در درباره‌ی E3 2017 آن را به یکی از محبوب‌ترین بحث‌های فیسبوک تبدیل کرد.

اگر نتوانسته‌اید خبرهای E3 امسال را دنبال کنید جای نگرانی نیست. همه‌ی بازی‌ها، خبرها و تریلرها را می‌توان در فیسبوک پیدا کرد.

در طول هفته‌ی گذشته بحث‌برانگیزترین برند سونی بود که در طول کنفرانس خبری‌اش بیش از ۲۵۰ هزار نفر درباره‌ی پلی‌استیشن و سازنده‌اش حرف می‌زدند.

بالای ۲۰۰ هزار نفر درباره‌ی ایکس باکس مایکروسافت در E3 امسال حرف زدند و ۱۱۰ هزار نفر در سایه‌ی E3 نینتندو را به بحث گذاشتند.

برندهای سونی، مایکروسافت و الکترونیک آرتس در طول کنفرانس E3  بیشتر از بقیه بحث‌برانگیز بودند.

بحث‌برانگیزترین بازی Star Wars: Battlefront 2 بود که حدود ۱۱۰ هزار نفر در طول EA Play که ۲۰ خرداد بود در مورد آن حرف زده بودند.

Assassin’s Creed: Origins، God of War و  Spider-Man  هرکدام نزدیک به ۵۰ هزار بحث مردمی داشته است. Super Mario Odyssey هم ۳۰ هزار کامنت گرفته است.

استار وارز باتل فرانت ۲ محبوب‌ترین بازی در بحث های فیسبوک در طول کنفرانس E3 بود.

پیش‌تر برندواچ گزارشی منتشر کرده بود که نشان می‌داد ۴۴درصد صحبت‌هایی که در مورد E3 در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود به مایکروسافت اشاره داشته است.

گفته می‌شود ۶۸۴۰۰ نفر در این رویداد شرکت کرده بودند. این آمار در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد پیشرفت داشته است. البته باید یادآوری کنیم که این مراسم برای عموم باز بوده است.

منبع: vg 247

منبع متن: digikala