چند ماه پیش بود که شرکت بازی‌سازی بلیزارد خبر از بازسازی قسمت اول مجموعه بازی‌های «استارکرفت» داد. در حالی که قرار است نسخه‌ی بازسازی شده‌ی استارکرفت در تابستان وارد بازار شود، شایعاتی شنیده‌ایم که می‌گوید بلیزارد تصمیم دارد تا یکی دیگر از بازی‌های قدیمی خودش را هم بازسازی کند.

می‌توانیم با اطمینان بگوییم که دیابلو ۲ و وارکرفت ۳ بازسازی می‌شوند.

بلیزارد در بخش استخدام‌های سایت خودش، از نسخه‌های بازسازی شده‌ی «وارکرفت ۳» (Warcraft III) و «دیابلو ۲» (Diablo 2) صحبت کرده است. این جملات در حال حاضر از وب‌سایت بلیزارد حذف شده‌اند، اما نه قبل از اینکه کسی از آن‌ها اسکرین‌شات بگیرد.

همانطور که می‌توانید در تصویر زیر ببینید، بلیزارد مشخصا به بازسازی سه بازی بزرگ قدیمی‌اش یعنی StarCraft و Warcraft III و Diablo II اشاره کرده است. در این متن آمده است:

“داستان‌های شگفت‌انگیز، بخش چند نفره‌ی درگیر کننده و امکان بارها بازی کردن، کیفیت‌هایی است که استارکرفت، وارکرفت ۳ و دیابلو ۲ را به غول‌های زمان خودشان تبدیل کردند.

سیستم‌های عامل جدید، سخت‌افزار و سرویس‌های آنلاین تازه، تجربه‌ی دوباره‌ی آن‌ها توسط طرفداران وفادار این بازی‌ها و هم‌چنین دسترسی آن‌ها را برای نسل جدید، سخت کرده است.”

با توجه به اینکه دیابلو ۳، روی کنسول‌ها بیشتر از کامپیوتر جواب داده، ممکن است حتی بلیزارد بخواهد نسخه‌های بازسازی شده‌ی این بازی‌ها را به کنسول‌ها بیاورد.

در حال حاضر، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که دیابلو ۲ و وارکرفت ۳ بازسازی می‌شوند. موضوع فقط زمان دقیق عرضه‌ی این بازسازی‌ها است؛ طوری که شاید به این زودی‌ها، شاهد عرضه‌ی آن‌ها نباشیم.

منبع: WCCftech

E3-2017-Ad

مطلب وارکرفت ۳ و دیابلو ۲ احتمالا بازسازی می‌شوند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala