پس از ماه‌ها شایعه و حرف و حدیث‌های فراوان شرکت وان‌پلاس سرانجام پرچم‌دار جدید خودش را معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند وان‌پلاس ۵ نام دارد که یکی از پرچم‌دارهای هیجان‌انگیز امسال به حساب می‌آید و از ویژگی‌های بسیار خوبی بهره می‌برد.

این گوشی با سیستم عامل Oxygen عرضه شده که بر پایه سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ ساخته شده است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED‌ با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل هم روی آن قرار گرفته است. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را روی این گوشی مشاهده خواهید کرد که قدرت پردازشی خوبی را به همراه دارد. همچنین مشخص شده که وان‌پلاس ۵ در دو مدل راهی بازار می‌شود. مدل اول ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل بعدی هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

گوشی وان‌پلاس به دوربین دوتایی هم مجهز شده است. دوربین اصلی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX 398 بهره می‌برد و دوربین Telephoto هم از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX 350 برخوردار است. همچنین دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

البته این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه تکنولوژی شارژ سریع روی آن قرار گرفته است. شرکت وان‌پلاس نام تکنولوژی شارژ سریع این گوشی را Dash Cahrge گذاشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند در تاریخ ۶ تیر ماه در آمریکای شمالی و کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد و کمی بعدتر هم در کشورهای آسیایی به فروش می‌رسد. همچنین مشخص شده که مدلی که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۴۸۰ دلار و مدلی که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۵۴۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ با قیمت نزدیک به ۷۲۵ دلار به فروش می‌رسد و آیفون ۷ هم ۶۵۰ دلار قیمت دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

 

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

منبع متن: digikala