روز گذشته شرکت ایسوس در مراسمی با حضور مدیران ایسوس و خبرنگاران دو گوشی Zenfone 3 و Zenfone 3 Max را به صورت رسمی در تهران رونمایی کرد.

در این مراسم، آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل وتبلت ایسوس، پیام ابراهیمی مدیر فروش موبایل و تبلت ایسوس و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس در اظهاراتی، به معرفی برند ایسوس  و محصولات آن پرداختند. مسئولان این شرکت ادعا کردند که قصد دارند ایسوس را جزو ۵ برند برتر بازار موبایل ایران قرار دهند.

گوشی‌های سری Zenfone از سال ۲۰۱۴ راهی بازار شدند و در این مدت زمان توانستند فروش قابل ملاحظه‌ای در کشورهای آسیایی از جمله تایوان، بازار ژاپن به دست بیاورند. حالا این شرکت قصد دارد حضور خودش را در بازار ایران افزایش دهد و به همین دلیل دو گوشی Zenfone 3 و Zenfone 3 Max را معرفی کرد.

گوشی Zenfone 3 از طراحی خوبی بهره می‌برد و پنل پشت و جلوی ان از شیشه تشکیل شده‌اند. این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد که براساس ادعای ایسوس در کمتر از ۰٫۲ ثانیه قفل صفحه نمایش را باز می‌کند. این محصول از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد که باعث شده جزو محصولات میان‌رده بازار قرار بگیرد. گوشی Zenfone 3 از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته است. دوربین این گوشی به تکنولوژی فوکوس خودکار Tri-Tech مجهز شده و قابلیت عکاسی در محیط های کم نور درونی و فضاهای پر نور بیرونی و همچنین از سوژه های متحرک را دارد. درهمین حال این گوشی مجهز به لرزشگیر بصری تصاویر(OIS) است که امکان این را برای کاربر فراهم می کند که بتواند به محض دیدن سوژه، عکس هایی فوق العاده واضح بگیرد.

Zenfone 3

 

در بخش دیگر این مراسم به معرفی گوشی ZenFone 3 Max پرداخته شد. بدنه این گوشی از جنس آلیاژ- آلومینیوم با لبه های گرد بوده و شیشه نمایشگر آن دارای انحنای ۲٫۵D است. این گوشی می تواند ۳۸ روز با اتصال به شبکه ۴G تلفن همراه به صورت استندبای روشن بماند و به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز از سیستم فوکوس خودکار سه گانه (Tri-Tech)  بهره می‌برد. به گفته مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت ایسوس، این دومین گوشی از سری ” ZenFone 3” است که با بهره گیری از باتری قدرتمند ۴۱۰۰ میلی آمپری و از جنس لیتیوم- پلیمر ، عمر باطری فوق العاده ای دارد.  همچنین این گوشی به تکنولوژی شارژ معکوس هم مجهز شده که به وسیله آن می‌توانید وسایل دیگری را هم با گوشی خودتان شارژ کنید. باتری این گوشی این امکان را فراهم کرده که ۳۸ روز به صورت استندبای در حالت ۴G، ۱۷ ساعت مکالمه درحالت ۳G، ۱۹ ساعت استفاده از اینترنت وای فای درحالت ۴G/LTE، ۷۲ ساعت پخش موسیقی و ۱۸ ساعت پخش ویدیو با کیفیت ۷۲۰P دراختیار کاربران باشد.

گوشی Zenfone 3 Max به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ مجهز شده و یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. تک تک جزئیات درطراحی این گوشی مدنظر قرار گرفته و در۳ رنگ خاکستری تیتانیوم، صورتی رز و طلایی شنی به بازار عرضه شده است.

Zenfone 3 Max

منبع متن: digikala