یکی از بازی‌های بسیار خوبی که شرکت راک‌استار در نسل هفتم روی ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و کمی بعدتر روی کامپیوترهای شخصی‌ عرضه کرد، L.A. Noire نام داشت. این بازی ماجراجویی گیمرها را در نقش کاراگاهی از جنگ برگشته قرار می‌داد که باید پرونده‌های جنایی مختلفی را حل می‌کرد؛ اما این بازی از یک تکنولوژی موشن‌گپچر فوق‌العاده برای ضبط حرکات صورت استفاده می‌کرد تا احساسات به خوبی در صورت شخصیت‌های بازی دیده شود و گیمرها بتوانند با توجه به نوع حالت صورت شخصیت‌ها بازی را ادامه بدهند و معماها را حل کنند.

حالا شایعه شده که نسخه بازی‌سازی شده عنوان L.A. Noire در دست ساخت قرار دارد و این بازی تا چند وقت دیگر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. گفته شده که نسخه بازی‌سازی شده این عنوان اواخر تابستان راهی بازار خواهد شد. حتی شایعه شده که این بازی با پلی‌استیشن VR سونی هم قابل بازی خواهد بود. در شایعه بعدی به این موضوع اشاره شده که این بازی یک حالت اول-شخص هم روی همه پلتفرم‌ها خواهد داشت.

باید منتظر تایید رسمی شرکت راک‌استار برای عرضه نسخه بازسازی شده L.A. Noire بمانیم. احتمال عرضه این بازی بسیار زیاد است و قطعا افراد زیاد هم دوست دارند که آن را دوباره تجربه کنند.

 

منبع: VG247

منبع متن: digikala