ویژگی استورهای شبکه اجتماعی اینستاگرام به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در جدیدترین آمار منتشر شده روزانه ۲۵۰ میلیون نفر از این ویژگی جدید استفاده می‌کنند. دو ماه پیش گفته شده بود که روزانه ۲۰۰ میلیون نفر از این قسمت استفاده می‌کنند و حالا مشخص شد که ۵۰ میلیون نفر دیگر هم به کاربران استوری‌های اینستاگرام اضافه شده‌اند.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این ویژگی روی اپلیکیشن اسنپ‌چت ماهانه ۱۶۶ میلیون کاربر دارد. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که اینستاگرام این ویژگی را از روی اسنپ‌چت برداشت و حالا مشاهده می‌کنیم که کاربران بیشتری هم از آن استفاده می‌کنند.

استوری‌ها می‌توانند یک عکس با فیلمی کوتاه را برای مدت ۲۴ ساعت به همه نشان دهند و پس از این زمان هم دیگر نمی‌توانید آن را ببینید. این ویژگی در سال ۲۰۱۳ به برنامه اسنپ‌چت اضافه شد و در سال ۲۰۱۶ هم اینستاگرام آن را در اختیار کاربرانش قرار داد.

تا دی ماه امسال بخش استوری‌های اینستاگرام روزانه ۱۵۰ میلیون کاربر داشت و آمار جدید نشان می‌دهد که استفاده از این قسمت به شدت روبه افزایش است. در حال حاضر تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بخ ۷۰۰ میلیون کاربر می‌رسد.

اعلام رکورد جدیدی که اینستاگرام به آن رسیده، باعث سقوط ۳ درصدی سهام اسنپ‌چت هم شد. همچنین در چند وقت گذشته هم میزان دانلود برنامه اسنپ‌چت کاهش داشته است.

منبع: mobilesyrup

منبع متن: digikala