دو سه روز پیش، خبری از عرضه‌ی جداگانه‌ی بازسازی Call of Duty 4 شنیدیم. تصاویری از نسخه‌ی دیسکی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered به بیرون درز کرده بودند. بازی به قدری آماده به نظر می‌رسید که تصور می‌کردیم تا همین امروز رسما تایید و وارد بازار شده باشد. شرکت اکتیویژن امروز رسما خبر از عرضه‌ی جداگانه‌ی بازسازی «ندای وظیفه: جنگاوری نوین» داد و گفت که تا سه روز دیگر،‌ این بازی وارد بازار خواهد شد.

تا به امروز برای دسترسی به نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4 باید نسخه‌ی Legacy Edition یا نسخه‌های گران‌تر بازی Call of Duty: Infinite Warfare را تهیه می‌کردید. با این حال،‌ نسخه‌ی جداگانه‌ی این بازی، از این پس هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتالی قابل خرید خواهد بود.

اکتیویژن نسخه‌ی جداگانه‌ی Modern Warfare Remastered را ۴۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است که قیمتی بسیار بالا برای یک بازسازی که شش ماهی هم عرضه‌اش می‌گذرد، محسوب می‌شود؛ طوری که تصور می‌کنیم بتوانید نسخه‌ی Legacy Edition بازی Infinite Warfare را با قیمتی پایین‌تر پیدا کنید.

نسخه‌ی جداگانه‌ی Modern Warfare Remastered حتی محتوای دانلودی که برای این بازی عرضه شده بود را در خودش جای نداده است.

می‌توانید در ادامه، تریلری که اکتیویژن از این بازی منتشر کرده است را ببینید. بازسازی Call of Duty 4 فعلا فقط به صورت جداگانه روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود و خبری از نسخه‌های ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی نیست.

 

منبع: Gematsu

E3-2017-Ad

منبع متن: digikala