پس از عرضه روی کامپیوتر و هم‌چنین ایکس‌باکس وان، این بار نوبت به بازی‌کننده‌های کنسول پلی‌استیشن رسیده است تا یکی از بهترین استراتژی‌های چند سال اخیر را روی دستگاه‌شان تجربه کنند. شرکت بازی‌سازی «پارادوکس» خبر از نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Cities: Skylines داده است. این نسخه از بازی با توجه به کنسولی که روی آن عرضه می‌شود، Cities: Skylines – PlayStation 4 Edition نام‌گذاری شده و قرار است در روز ۱۵ آگوست وارد بازار شود.

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ Cities: Skylines رابط کاربری جدیدی دارد که بازی کردن آن را توسط یک دسته، راحت می‌کند.

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Cities: Skylines هم به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال عرضه می‌شود. مسوولیت توزیع نسخه‌ی فیزیکی را هم شرکت Koch Media برعهده گرفته است.

بازی Cities: Skylines یکی از بهترین استراتژی‌های شهرسازی است که می‌توانید به سراغش بروید. پس از عرضه‌ی جدیدترین شماره‌ی مجموعه بازی‌های «سیم‌سیتی» (SimCity) که اصلا چنگی به دل نمی‌زد، بازی‌کننده‌ها پیشرفت‌های بزرگ سبک شهرسازی را در Cities: Skylines پیدا کردند.

نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ Cities: Skylines رابط کاربری جدیدی دارد که بازی کردن آن را توسط یک دسته، راحت می‌کند. بسته‌ی الحاقی After Dark هم در نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ وجود دارد. این بسته‌ی الحاقی، چرخه‌ی روز و شب را به بازی اضافه می‌کند.

می‌توانید در ادامه، تریلر Cities: Skylines – PlayStation 4 Edition را ببینید. اگر به دنبال بازی‌های سبک استراتژی دیگری روی کنسول می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم به Tropico 5 نگاهی بیاندازید که یکی از بهترین استراتژی‌های مدیریتی روی کنسول‌ها است.

 

منبع: AllGamesDelta

منبع متن: digikala