یکی دو روز پیش بود که اطلاعاتی از گوشی‌های بعدی گوگل، در سیستم عامل گوشی HTC U11 پیدا شدند؛ طوری که فایل‌هایی در پرچم‌دار جدید HTC پیدا شده بودند که به وجود دو گوشی Pixel 2 و Pixel XL 2 اشاره می‌کردند. دیروز، یکی از نویسندگان وب‌سایت XDA Developers گزارش داد که با پیکسل جدید گوگل از نزدیک ملاقات و کمی با آن کار کرده است. گوشی جدید Pixel 2 گوگل قرار است باز هم در دو مدل عرضه شود.

مدل Walleye یا همان مدل کوچکتر، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا ندارد و به جایش، از اسپیکر استریو استفاده می‌کند.

طبق منبعی که با XDA Developers صحبت کرده، یکی از مدل‌ها با اسم رمز Walleye شناخته می‌شود و صفحه‌ی کوچکتری دارد. این مدل یک صفحه نمایش ۵ اینچی دارد که وضوح تصویر آن Full HD یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. از نظر ظاهری، گفته شده که این گوشی جدید، کاملا شبیه به Pixel اصلی است. سخت‌افزار گوشی هم مثل آنچه قبلا شنیده بودیم، چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی و یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است.

نکته‌ی جالب این جاست که ظاهرا مدل Walleye یا همان مدل کوچکتر، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا ندارد و به جایش، از اسپیکر استریو استفاده می‌کند.

مدل بزرگتر Pixel به اسم رمز Taimen شناخته می‌شود و ظاهرا ال‌جی آن را ساخته. این گوشی یک صفحه نمایش ۶ اینچی OLED خواهد داشت که وضوح تصویر آن، ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. این صفحه نمایش هم‌چنین در مقایسه با مدل Walleye حاشیه‌ی کمتری دارد. این گوشی هم چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد. این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متر صدا دارد.

می‌توانیم مطمئن باشیم که تا زمان رونمایی این دو گوشی در شهریور، اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون درز خواهند کرد. در نتیجه فعلا برای انتشار اطلاعت بیشتر، صبر می‌کنیم.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala