یکی از بهترین اتفاقات کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017، رونمایی از بازی جدید این شرکت به اسم «جمجمه و استخوان‌ها» یا همان Skull & Bones بود. این بازی بر پایه‌ی مبارزات دریایی چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed یعنی بازی Black Flag ساخته شده. در حالی که در کنفرانس یوبی‌سافت، فقط شاهد یک مبارزه‌ی چند نفره بودیم و تصور کردیم که بازی فقط چند نفره است، این شرکت تایید کرده که بازی Skull & Bones بخش تک نفره و داستانی هم دارد.

سوالات زیادی از زمان رونمایی Skull & Bones برای ما پیش آمده بود و به لطف مصاحبه‌ای که بر و بچه‌های وب‌سایت PC Gamer با یوبی‌سافت داشته‌اند، توانسته‌ایم وجود بخش داستانی را در این بازی تایید کنیم. با این حال، این بخش داستانی، ظاهرا آفلاین نخواهد بود و عناصر چند نفره هم در آن وجود دارند.

یوبی‌سافت گفته است: “بازی Skull & Bones یک بخش داستانی هم خواهد داشت که جدا از تجربه‌ی چند نفره‌ی بازی نخواهد بود و در آن ادغام شده است. در این بخش داستانی، بازی‌کننده‌ها با شخصیت‌های مهم و دزدان دریایی دیگر ملاقات خواهند کند. اطلاعات بیشتر را در آینده ارایه خواهیم داد.”

سخنگوی یوبی‌سافت گفته که آنچه نشان داده‌اند، فقط بخش کوچکی از بازی است: “ما فقط بخش Loot Hunt را نشان دادیم که یکی از بخش‌های چند نفره‌ی بازی است. می‌خواهیم بگوییم که آنچه دیده‌اید، فقط گوشه‌ی کوچکی از چیزهایی است که در Skull & Bones وجود دارد.”

یک بخش داستانی و تک نفره که از بخش چند نفره جدا نیست، ما را به یاد بازی‌هایی مثل «دستینی» یا The Division می‌اندازد.

بازی Skull & Bones قرار است در پاییز سال آینده، روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. می‌توانید روند بازی و تریلر رونمایی آن را از اینجا ببینید.

منبع: WCCFtech

منبع متن: digikala