اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که به تازگی خیلی به فیجت اسپینرها علاقه پیدا کرده‌اند، می‌توانید خوشحال باشید چرا که یک مدل بلوتوثی آن هم احتمالا به بازار می‌آید. شرکتی به نام «بلو اسپین» یک فیجت اسپینر بلوتوثی ساخته که می‌توانید با نصب اپلیکیشنی مخصوص روی گوشی، یک سری پارامترهای فیجت کردن خود را اندازه بگیرید. پارامترهایی مثل سرعت فیجت کردن، تعداد دورها و اینکه چقدر این کار را خوب انجام می‌دهید.

بلو اسپین فعلا پول کافی برای تولید انبوه این فیجت اسپینر را ندارد به همین دلیل از طریق سایت «ایندی‌گوگو» (Indiegogo) در پی جذب سرمایه‌ی عمومی است. ایندی‌گوگو وب‌سایتی است که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی برای اهداف خیریه و همچنین استارتاپ‌ها، ایده‌ها و اختراعات راه‌اندازی شده است.

خلاصه خوبی این فیجت اسپینر در این است که اطلاعاتی از جنس آن‌چه بالاتر گفتیم را از طریق اپلیکیشن دریافت می‌کنید و احتمالا از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این‌طوری ممکن است لیگ فیجت‌اسپینر بازها هم برگزار شود!

این فیجت اسپینر بلوتوثی احتمالا از ماه سپتامبر با قیمت ۴۹ دلار به بازار می‌آید. البته ممکن است تب فیجت اسپینر تا ماه سپتامبر مثل خیلی از تب‌های دیگر فروکش کند. شاید هم بلو اسپین بتواند باعث شود که دوباره این تب عود کند! کسی چه می‌داند…

منبع: The Verge

منبع متن: digikala