یوبی‌سافت از یک بازی موبایل جدید در مجموعه‌ی «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed رونمایی کرده است. این بازی جدید، «فرقه اساسین:‌ شورش» (Assassin’s Creed: Rebellion) نام گرفته است و از نظر روند، بیشتر شبیه به «فال‌آوت شلتر» است تا یک بازی در مجموعه‌ی فرقه اساسین.

بازی‌کننده‌ها در Rebellion مدیریت اساسین‌ها را در اسپانیا بر عهده می‌گیرند.

بازی Assassin’s Creed: Rebellion در سبک استراتژی مدیریتی ساخته شده و قرار است روی دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شود. بازی‌کننده‌ها در Rebellion مدیریت اساسین‌ها را در اسپانیای قرن پانزدهم بر عهده می‌گیرند. کنترل قلعه‌ی اساسین‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود و اتاق به اتاق، این قلعه را ارتقا می‌دهید. برای مثال می‌توان اتاقی ساخت که شخصیت‌ها را قوی‌تر می‌کند یا یک بخش ساخت اسلحه به قلعه اضافه کرد.

همانطور که در بازی پیشرفت می‌کنید، اتاق‌های جدیدتری آزاد می‌شوند و هم‌چنین اساسین‌های بیشتر و قوی‌تر را به خودمت می‌گیرید. این اساسین‌ها، هم شخصیت‌های جدید هستند که برای بازی Rebellion طراحی شده‌اند و هم شخصیت‌های معروف این مجموعه بازی‌ها. سپس این اساسین‌ها را برای انجام ماموریت، اعزام می‌کنید.

اساسین‌ها هر کدام به درد ماموریت خاصی می‌خورند. تمام کردن ماموریت‌ها، منابع ساخت و ساز بیشتری به شما می‌دهد تا هم اساسین‌ها و هم مقر فرماندهی خودتان را ارتقا دهید.

می‌توانید در ادامه، تیزر رونمایی Assassin’s Creed: Rebellion را ببینید. قرار است بازی به زودی عرضه شود. برای اجرای این بازی، نیازمند اندروید ۴٫۱ یا بیشتر و iOS 8.1 یا بالاتر دارید.

جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فرقه اساسین یعنی Assassin’s Creed: Origins قرار است در مهر ماه سال جاری برای ایکس‌باکس وان،‌ پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

 

منبع: Ubi.com

منبع متن: digikala