فیسبوک چند وقت پیش ابزاری را معرفی کرد که وسیله آن کاربران می‌توانستند شبکه‌های اینترنت بی‌سیم رایگان (Free Wi-Fi) را پیدا کنند. قطعا این ویژگی می‌تواند در لحظه‌های خاص به خیلی‌ها کمک کند. فکر کنید که نیاز به اینترنت دارید و دیتای موبایل‌تان هم قطع شده است. اینجاست که این ویژگی می‌تواند راه‌گشا باشد.

 

از این به‌بعد با اپلیکیشن فیسبوک می‌توانید Wi-Fi رایگان پیدا کنید.

قبلا این ویژگی تنها در چند کشور کار می‌کرد، اما حالا فیسبوک آن را در اختیار تمام کاربران قرار داده است. فیسبوک می‌گوید:«امروز ما ویژگی پیدا کردن وای-فای رایگان را در اختیار تمام کاربران قرار دادیم. به نظر ما این ویژگی کمک بزرگی به مردم خواهد کرد. مخصوصا افرادی که به کشورهای مختلف سفر می‌کنند و می‌خواهند از اینترنت استفاده کنند.»

این قابلیت جدید در نسخه iOS و اندروید اپلیکیشن فیسبوک قرار گرفته است. کاربران می‌توانند روی گزینه More در برنامه فیسبوک بروند و سپس قسمت Find WiFi را پیدا کنند. پس از این کار کاربران می‌توانند Hotspotهای مختلف و وای=فای‌های رایگان را پیدا کنند. البته گفته شده که این وای-فای‌های رایگان باید توسط فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به اشتراک گذاشته شده باشند تا فیسبوک آن‌ها را روی نقشه به کاربران مختلف نشان دهد.

منبع: فیسبوک

‌‌‌‌

منبع متن: digikala