شرکت هواوی عضو جدید خانواده گوشی‌های سری Y ‌را معرفی کرد. محصولی با ظاهری زیبا که برای انجام دادن کارهای روزمره گزینه مناسبی خواهد بود. این تلفن همراه هوشمند که Y7 Prime نام دارد از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برآورده کند. این گوشی کاری می‌کند که در طول روز نیازی به شارژ مجدد باتری نداشته باشید و به راحتی به انجام کارهای خودتان مشغول شوید.

از ویژگی‌های گوشی جدید هواوی می‌توانیم به بدنه تمام فلزی آن اشاره کنیم. بدنه‌ای یکپارچه که ضخامت آن تنها ۸ میلی‌متر است و در زمان کار کردن حس خوبی به کاربران منتقل می‌کند. گوشی Y7 پرایم به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ مجهز شده است. همچنین این گوشی از لبه‌های گرد بهره می‌برد که باعث می‌شود کار کردن با گوشی لذت بخش‌تر باشد. این محصول از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۵ برخوردار است و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی Y7 پرایم به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. شرکت هواوی ادعا کرده که دوربین این تلفن همراه هوشمند می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. این دوربین به فوکوس خوکار هم مجهز شده است.

تلفن همراه هوشمند جدید شرکت هواوی با اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری EMUI 5.1 راهی بازار می‌شود. همچنین هواوی گفته که صفحه نمایش این محصول به تکنولوژی حذف نور آبی مجهز شده که این مورد باعث می‌شود کاربران شب‌ها راحت‌تر بخوابند.

منبع متن: digikala