شرکت ایسوس امروز گوشی ZenFone 4 Max را معرفی کرد.  این محصول جایگزین ZenFone 3 Max خواهد شد که سال گذشته راهی بازار شده بود. از ویژگی‌های جالب توجه این تلفن همراه هوشمند می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ایسوس هنوز درباره تراشه به کار رفته روی این گوشی چیزی نگفته؛ اما احتمال می‌رود که از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۵ یا ۴۳۰ برای آن استفاده شده باشد. مشخص شده که ZenFone 4 Max در مدل‌هایی با ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. همه این مدل‌ّها از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی جدید ایسوس می‌توانیم به ۴ گیگابایت رم اشاره کنیم.

این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم روی دکمه خانه قرار گرفته است. بدنه  این محصول فلزی است و گفته شده در رنگ‌های مشکی، صورتی و طلایی راهی بازار می‌شود. ایسوس برای محصول جدید خودش از یک بلندگو، پورت micro-USB و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده کرده است. گوشی ZenFone 4 Max با اندروید ۷٫۰ و رابط کاربری خود ایسوس راهی بازار خواهد شد. این گوشی از دو سیم کارت هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته یکی از ویژگی جذاب این تلفن همراه دوربین دوتایی آن است. ایسوس از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین این محصول استفاده کرده که یکی از آن‌ها از زاویه دید باز بهره می‌برد. زاویه دید سنسور باز این دوربین به ۱۲۰ درجه می‌رسد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۴۰ درجه است که می‌تواند عکس‌ّهای سلفی با کیفیتی تهیه کند.

 

در کنار تمام ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند باتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایسوس برای ZenFOne 4 Max از ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که باعث می‌شود این محصول ۴۶ روز در حالت آماده به‌کار روشن بماند. همچنین این امکان برای گوشی جدید ایسوس در نظر گرفته شده که بتواند یک دستگاه دیگر را هم شارژ کند. در واقع ظرفیت بالای باتری این گوشی باعث شده که بتوانید از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

منبع: Asus

منبع متن: digikala