همانطور که احتمالا خبر دارید برند نوکیا گوشی‌های جدید خود را توسط شرکت HMD Global عرضه خواهد کرد. این شرکت فنلاندی به زودی تعدادی از مورد انتظارترین مدل‌‎های جدید گوشی‌های نوکیا را در سراسر جهان عرضه می‌کند.

استقبال از این مدل‌ها آنقدر زیاد بوده که HMD در فراهم کردن تعداد کافی از این مدل‌ها برای خرده‌فروش‌ها و تامین‌کننده‌های مختلف دچار مشکل شده است.

با این همه تقریبا با رسیدن به اواسط ماه جولای، هر سه گوشی نوکیا که HMD قول ساخت‌شان را داده بود باید در اختیار کاربران قرار گیرند.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، مشخص شده که HMD قصد دارد گوشی‌های بیشتری هم معرفی کند اما ظاهرا خبری از تبلت‌های اندرویدی نخواهد بود. Pekka Rantala مدیر بازاریابی HMD در همین زمینه در مصاحبه‌ای گفته شرکت کاملا روی گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده و امسال تبلت جدیدی معرفی نخواهد شد.

وقتی از این مدیر ارشد درباره گوشی نوکیا ۹ سوال شد جواب روشنی دریافت نشد. اما گفته شد که قطعا گوشی‌ای با نام نوکیا ۴ به بازار نخواهد آمد. این مدیر توضیح داد که علت عدم معرفی گوشی‌ای با نام نوکیا ۴ این است که این عدد در آسیا به عنوان یک عدد بدیمن و شوم شناخته می‌شود.

منبع: Phone Arena

 

منبع متن: digikala