چند روز پیش ایوان‌ بلس تویتی منتشر کرد که در آن گفته شده بود از گوشی LG G6 Mini که حالا LG Q6 نام گذاری شده است روز سه شنبه، بیست تیر ماه رونمایی خواهد شد. طبق گفته او، این گوشی صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی دارد که در واقع ۸۰ درصد فضای گوشی را به خودش اختصاص می‌دهد. LG Q6 از ۳گیگابایت حافظه RAM بهره می‌برد، وضوح تصویر آن ۱۸:۹ است و یک دوربین پشتی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل دارد.

شاید عجیب باشد که LG Q6 با این ابعاد نسخه مینی LG G6 است. در سال ۲۰۱۰ نیز گوشی‌های Motorola DROID X و HTC HD2 با صفحه نمایش ۴٫۳ معرفی شدند که در آن زمان بزرگ به نظر می‌رسیدند. در مقایسه، LG G6 صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰X2880 دارد و برای اولین بار در بین گوشی‌های هوشمند، ال‌جی از دو استاندارد اصلی HDR برای صفحه‌ی نمایش خودش پشتیبانی می‌کند؛ طوری که این گوشی هوشمند می‌تواند تصاویری  را که رنگ‌های بیشتری دارند و از دو استانداردHDR 10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کنند نشان دهند.

مراسم معرفی محصول احتمالا در کشور لهستان است و شایعاتی مبنی بر این‌که لهستان تنها کشوری خواهد بود که این گوشی در آن عرضه می‌شود نیز وجود دارد. هفته آینده تمامی اخبار از LG Q6 در دست خواهد بود.

مطلب آیا LG Q6 بیستم تیر ماه معرفی می‌شود؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala