تقریبا هیچ لیستی از بهترین فیلم‌های تاریخ وجود ندارد که در آن اشاره‌ای به سری فیلم‌های پرخوانده و خصوصاً نسخه‌ی نخست آن نشده باشد. سری فیلم‌هایی که به لطف داستان جذاب، کارگردانی قابل قبول و بازی درخشان بازیگرانش همواره مورد تحسین سینمادوستان بوده‌اند و حالا پارامونت پیکچرز قصد دارد به مناسبت افتتاح سرویس آنلاین پارامونت پلاس سریال درامی بر اساس اتفاقات پشت صحنه‌ی ساخت فیلم پدرخوانده بسازد. پارمونت پلاس در واقع همان CBS All Access است، اما ویاکام سی‌بی‌اس به خاطر قوت گرفتن سرویس‌های آنلاین تصمیم گرفته اسم آن را تغییر دهد و با ساخت چند محصول اختصاصی برای سرویس آنلاین خود به جنگ دیزنی پلاس، نتفلیکس و HBO Max برود.

  • ۱۰ فیلم برتر بازیگران سه‌گانه‌ی پدرخوانده

دن فوگلر که او را بیشتر به خاطر مجموعه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» می‌شناسیم، کالین هنکس بازیگر سریال «فارگو» و جووانی ریبیسی که بیشتر به خاطر «آواتار» و سریال «دوستان» شناخته می‌شود، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال پیشنهاد اضافه شده‌اند. پیش از این حضور مایلز تلر و متیو گود در این مجموعه تایید شده بود. گود در پیشنهاد قرار است نقش رابرت اوانز، تهیه‌کننده‌ی نام آشنای کمپانی پارامونت و یکی از افراد تاثیرگذار در ساخت پدرخوانده را بازی کند. همچنین جووانی ریبیسی برای ایفای نقش جوزف کولومبو، رئیس خانواده‌ی جنایتکار کلمبو، یکی از پنج خانواده‌ی بزرگ مافیای آمریکایی در شهر نیویورک انتخاب شده است.

پیشنهاد با نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی نیکی توسکانو جلوی دوربین خواهد رفت. اسم مایکل تولین نیز به عنوان دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی و خالق اصلی سریال ذکر شده است. اسم دکستر فلچر هم در میان تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردانان سریال پیشنهاد به چشم می‌خورد.

فیلم پدرخوانده در سال ۱۹۷۲ بر اساس رمانی به همین نام نوشته‌ی ماریو پوزو ساخته شد. ماجرای فیلم بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و داستان فیلم درباره‌ی خانواده‌ی مافیایی کورلئونه است. در این فیلم بازیگرانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی کرده‌اند. پدرخوانده در چهل‌وپنجمین دوره‌ی جوایز اسکار نامزد دریافت ۱۱ جایزه شد که در نهایت ۴ جایزه از جمله اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد. البته شایان ذکر است که بعدها جایزه اسکار بهترین موسیقی متن اعطاشده به این فیلم پس گرفته و باطل شد.

منبع: Variety

نوشته چند بازیگر جدید به سریال پدرخوانده پارامونت پیکچرز پیوستند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala