براساس اطلاعات منتشر شده توسط ایوان بلس، شرکت موتورولا تا مدتی دیگر گوشی Moto G5S Plus را راهی بازار خواهد کرد. حتی مشخص شده که حرف S به معنی Special Edition یا نسخه ویژه است. در اطلاعات جدید گفته شده که این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ آلومینیومی بهره می‌برد.

در ادامه به دوربین دوتایی گوشی جدید موتورولا هم اشاره شده است. گوشی Moto G5S Plus به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که یکی از آن‌ها سنسور رنگی و دیگری سنسور سیاه و سفید خواهد بود. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است. ایوان بلس گفته که دوربین دوتایی این گوشی می‌تواند عکس‌های پرتره بگیرد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که محصول جدید موتورولا صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد داشت که در مقایسه با مدل قبلی بزرگ‌تر است. این صفحه نمایش دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و ۴ گیگابایت رم دارد. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

هنوز مشخص نشده که این تلفن همراه هوشمند در چه تاریخی راهی بازار می‌شود؛ اما شرکت لنوو چند گوشی جدید از جمله Moto X4، Moto Z2 را هم در دست ساخت دارد.

منبع: venturebeat

منبع متن: digikala