گرتا گرویگ در چند سال گذشته، به عنوان فیلم‌ساز، در آثاری مانند لیدی برد و زنان کوچک مهارت خود را نشان داده و یکی از نام‌هایی است که با فیلم جدید باربی گره خورده است. مضامین درون فیلم‌های گرویگ به عنوان یکی از بهترین کارگردانان زن هالیوود، بحث‌های زیادی را در مورد فمینیسم و ​​رفتار زنان در جامعه برانگیخته و این موضوعی است که فیلم باربی احتمالا آن را درون خود جای خواهد داد.

  • خیانت بزرگ ابرقهرمان‌ها در سه‌گانه‌ی کاپیتان آمریکا
  • چه اتفاقی برای بیوه‌ی سیاه و هاوک‌آی در بوداپست افتاد؟
  • شخصیت Hawkeye برای بازی اونجرز رونمایی شد

در سال ۲۰۱۹ اعلام شد که مراحل تولید فیلم  در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود اما همه‌گیری کرونا این فرآیند را با تاخیر مواجه کرد. این تاخیر تا همین چند وقت اخیر ادامه داشت تا این که جزئیات کمی درباره فیلم در رسانه‌ها انتشار یافت.

عوامل و بازیگران باربی

فیلم باربی

کارگردان فیلم باربی، گرتا گرویگ است که سومین فیلم خود را پس از زنان کوچک در سال ۲۰۱۹ کارگردانی خواهد کرد. گرویگ هم‌چنین در حال نوشتن فیلم‌نامه فیلم با همراهی شریک همیشگی و همکار خود، نوح باومباخ است که کارگردانی آثار معروفی مانند  فرانسیس ها، داستان ازدواج و ماهی و نهنگ را در کارنامه خود دارد.

تنها بازیگر تایید شده باربی تاکنون، مارگو رابی است که از زمان اعلام ساخت فیلم در سال ۲۰۱۹ به این پروژه پیوست و در نقش اصلی بازی خواهد کرد. به غیر از بازی در نقش شخصیت اصلی باربی، رابی هم‌چنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، پشت دوربین حضور خواهد داشت. نشریه ورایتی بیان کرده‌ است که سایر تهیه‌کنندگان اجرایی شامل دیوید هیمن، تام اکرلی، جوزی مک نامارا و رابی برنر و یون کرایز هستند.

داستان باربی

در خلاصه داستان در سایت IMDb آمده است كه یك عروسك (مارگو رابی) پس از رعایت نكردن مقررات و داشتن نقص و کامل نبودن، از باربی‌لند اخراج می‌شود. این عروسک سپس ماجراجویی خود را در دنیای واقعی آغاز می‌کند، جایی که زندگی بدون مرزهای کمال را کشف می‌نماید. سفر باربی به زندگی واقعی احتمالا با مفاهیم فمینیسم و ​​مبارزات زنان با مضامینی مانند جنسیت گرایی در جامعه مدرن همراه خواهد بود.

تاریخ انتشار

طبق گفته‌های ورایتی، باومباخ و گرویگ در حال حاضر مشغول به پایان رساندن فیلم‌برداری فیلم باومباخ با نام صدای سفید هستند که گرویگ نیز در آن بازی می‌کند. به محض اتمام فیلم‌برداری آن پروژه، آن‌ها شروع به تولید فیلم باربی می‌کنند. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ با پشتیبانی شرکت برادران وارنر در لندن شروع به تولید کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا باربی در سال ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود.

منبع: Screenrant

نوشته هر آن‌چه درباره‌ی فیلم باربی می‌دانیم اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala