زمان زیادی به معرفی گلکسی نوت ۸ باقی نمانده است. انتظار داریم که این تلفن همراه هوشمند اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور معرفی و راهی بازار شود. خیلی‌ها می‌گویند که این سامسونگ دومین پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خودش را در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد کرد؛ چرا که زمان مناسبی برای این کار خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ واقعا می‌خواهد نوت جدید را در آلمان و در مراسم IFA  معرفی کند. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند در تاریخ ۱ شهریور ماه (۲۳ آگوست) معرفی خواهد شد.

سیاست سامسونگ در این است که سری نوت را قبل از گوشی آیفون راهی بازار کند تا هم بتواند مشتریان خودش را راضی کند و هم بتواند مشتریان اپل را به سمت محصولات خودش جلب کند. سامسونگ سال گذشته با همین سیاست نوت ۷ را راهی بازار کرد که مشکلات باتری آن باعث شد که از بازار جمع‌آوری شود. خیلی‌ها فکر می‌کردند وقوع چنین فاجعه‌ای می‌تواند روی بازار گوشی‌های سامسونگ تاثیر بگذارد، اما فروش گلکسی اس ۸ نشان داد که این شرکت همچنان بازار خودش را در اختیار دارد.

حالا به نظر نمی‌رسد که گلکسی نوت ۷ تاثیری روی فروش نوت ۸ داشته باشد. شایعات می‌گویند که نوت جدید به دوربین دوتایی مجهز شده و ظاهری شبیه به گلکسی اس ۸ خواهد داشت.

 

منبع: theinvestor

منبع متن: digikala