شرکت بازی‌سازی «الکترونیک آرتز» به هر دری می‌زند تا بتواند مخاطبی برای جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «مس افکت» پیدا کند. تا به امروز، امکان بازی کردن آزمایشی بازی «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) فقط برای مشترکان سرویس EA Access فعال بود، ولی از دیروز، دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی بازی برای تمام کاربران آزاد شده است.

اگر می‌خواهید از آندرومدا بیشتر بدانید، مجموعه‌ی ویدیویی Mass Effect: Andromeda را ببینید.

بازی‌کننده‌های پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند Mass Effect: Andromeda را رایگان دانلود و آن را به مدت ده ساعت بازی کنند. اگر از بازی خوش‌تان آمد و تصمیم گرفتید آن را بخرید، فایل‌های ذخیره‌ی شما به نسخه‌ی کامل بازی انتقال داده خواهد شد و این ده ساعت، از بین نخواهد رفت.

این ده ساعت، بازی را تمام و کمال در اختیار شما قرار می‌ًدهد؛ یعنی می‌تواند در این ده ساخت، بخش تک-نفره یا چند نفره‌ی بازی را هر طور که می‌خواهید، تجربه کنید. با این حال، الکترونیک آرتز نمی‌گذارد در این ده ساعت بازی را تمام کنید و امکان ورود به یکی از سیاره‌های بازی در این نسخه‌ی آزمایشی گرفته شده است.

استودیوی بازی‌سازی بایوویر ظاهرا در ساخت Mass Effect: Andromeda با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. نتیجه‌ی نهایی هم به مذاق بازی‌کننده‌ها یا منتقدان، خوش نیامده است. با اینکه آندرومدا بازی خیلی خوبی است، اما طرفداران مجموعه‌ی مس افکت، پس از تجربه‌ی سه گانه‌ی شگفت‌انگیز آن، انتظارات بسیار بیشتری از آندرومدا داشتند.

استودیوی اصلی بایوویر، یعنی سازندگان سه گانه‌ی اصلی مس افکت، بازی Mass Effect: Andromeda را نساخته‌اند؛ طوری که سازندگان سه گانه‌ی مس افکت و نویسنده‌ی اصلی این مجموعه، در چند سال گذشته مشغول ساخت بازی Anthem بوده‌اند.

می‌توانید همین حالا روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر، Mass Effect: Andromeda را دانلود و ده ساعت بازی کنید.

منبع: Eurogamer

منبع متن: digikala