حدود دو سه ماه پیش بود که «پیتر مولینیو» (Peter Molyneux)، خالق مجموعه بازی‌های «افسانه» (Fable)، گفت که مشغول کار روی یک پروژه‌ی جدید است. دیروز متوجه شدیم که این پروژه اصلا هم جدید نیست. پیتر مولینیو می‌خواهد بازی موبایلی The Trail را که سال گذشته برای موبایل عرضه کرده بود، به کامپیوتر بیاورد.

قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Trail همان هسته‌ای اصلی را حفظ کند، اما چالش‌برانگیزتر و کمی عمیق‌تر باشد.

نسخه‌ی کامپیوتر این بازی The Trail: Frontier Challenge نام گرفته است. مثل بازی اصلی، بازی‌کننده‌ها یک شخصیت برای خودشان می‌سازند و سپس به دنبال سرنوشت خود، در مسیری طولانی، که واقعا هم طولانی و حوصله سربر است، قدم برمی‌دارند. هدف بازی‌کننده‌ها هم یک چیز است:‌ اینکه به یک شهر بزرگ به اسم Eden Falls برسید. به این شهر هم که برسید بازی تمام نمی‌شود و تا بی‌نهایت، باید در مسیر اصلی بازی قدم بردارید.

نامردی نکنیم، بازی بخش آنلاین جالبی دارد. همانطور که در مسیر اصلی راه می‌روید، بازی‌کننده‌های دیگر را می‌بینید که برای مثال مشغول جمع‌آوری منابع هستند. می‌توانید تمام منابع آن‌ها را در لحظه از دست‌شان بکشید و در کیف خودتان بگذارید.

قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Trail همان هسته‌ای اصلی را حفظ کند، اما چالش‌برانگیزتر و کمی عمیق‌تر باشد. پیتر مولینیو گفته که روند بازی را استراتژیک‌تر کرده‌اند. برای مثال، بازی‌کننده‌ها باید به وزن آیتم‌هایی که برمی‌دارند، توجه کنند. آیتم‌های سبک‌تر به آن‌ها اجازه می‌دهد که سریعتر راه بروند.

نسخه‌ی موبایل The Trail کاملا رایگان است، ولی نسخه‌ی کامپیوتر که در استیم عرضه می‌شود، ۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: PC Gamer

منبع متن: digikala