رویداد بزرگ D23 شرکت دیزنی از دیروز شروع شده و اخبار و اطلاعات مربوط به مجموعه‌های این شرکت، در حال انتشار هستند. یکی از خبرهایی که در رویداد D23 امسال منتشر شد، مربوط به قسمت سوم مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts بود. شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس بالاخره زمان عرضه‌ی بازی را تایید کرد. بازی Kingdom Hearts III قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

بازی Kingdom Hearts III قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

با این حال، بخش جالب‌تر این خبر، عرضه‌ی تریلر جدیدی از این بازی بود. تریلر جدیدی که دنیای «داستان اسباب بازی» یا همان Toy Story را برای اولین بار در Kingdom Hearts به تصویر می‌کشید. مجموعه‌های استودیوی پیکسار تا به حال در بازی‌های Kingdom Hearts حضور نداشته‌اند و حضور دنیای Toy Story در Kingdom Hearts III اتفاق بزرگی برای این بازی است.

«تتسویا نومورا»، کارگردان مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts، درباره‌ی این خبر گفته است:‌ “بالاخره توانسته‌ایم Toy Story را به دنیای Kingdom Hearts اضافه کنیم و نسبت به این موضوع، بسیار هیجان‌زده هستیم. می‌دانم که طرفداران سال‌هاست منتظر افزوده شده این مجموعه به Kingdom Hearts هستند.”

نومورا ادامه داده است: “داستانی مختص خودمان از Toy Story در Kingdom Hearts III تعریف خواهیم کرد. روند بازی و شخصیت‌های آن هم سبک و سیاق Toy Story به خودشان خواهند گرفت.”

«جیسون کتز»، سرپرست داستان-نویسی استودیوی پیکسار، درباره‌ی این همکاری جدیدشان گفته است: “خط داستانی جدیدی خواهیم داشت که شخصیت‌های دوست‌داشتنی Toy Story را در کنار قهرمانان Kingdom Hearts می‌آورد. دنیای Toy Story در Kingdom Hearts III کیفیتی دارد که ما در هر فیلم پیکسار تلاش می‌کنیم به آن دست یابیم.”

می‌توانید در ادامه، تریلر و تصاویر جدید Kingdom Hearts III را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Gematsu

منبع متن: digikala