قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones یا همان «بازی تاج و تخت»، رکورد بازدید این سریال را دیروز شکست. بیش از ۱۰٫۱ میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم را از تلویزیون تماشا کرده‌اند. فصل هفتم Game of Thrones در مقایسه با فصل‌های گذشته، حتی با سه ماه تاخیر پخش شده بود و به نظر می‌رسد که این موضوع، هیچ تاثیری روی بیننده‌های آن نگذاشته است.

16 میلیون نفر دیروز آغاز فصل هفتم این سریال را به صورت قانونی دیده‌اند.

طبق خبری که شبکه‌ی HBO منتشر کرده، قسمت اول فصل هفتم که «دراگون‌استون» (Dragonestone) نام دارد، بیشترین بازدید را در بین تمام قسمت‌های این سریال تا به امروز داشته است. رکورد قبلی دست قسمت پایانی فصل ششم بود که ۸٫۸۹ میلیون بیننده داشت.

باید بگوییم که این رقم‌ها، میزان بازدید از طریق سرویس‌های استریم شبکه‌ی HBO را در نظر نگرفته‌اند. آغاز فصل هفتم Game of Thrones هم‌چنین با ۶ میلیون بازدید از طریق استریم آنلاین همراه بوده است.

یعنی مجموعا، ۱۶ میلیون نفر دیروز آغاز فصل هفتم این سریال را به صورت قانونی دیده‌اند. به این دلیل می‌گوییم به صورت قانونی که مطمئن هستیم صدها میلیون نفر قسمت اول فصل جدید Game of Thrones را دانلود کرده‌اند و این آمار،‌ در گزارش‌های HBO محاسبه نشده است.

برای مقایسه، بد نیست بگوییم که قسمت اول سریال Game of Thrones که در سال ۲۰۱۱ پخش شده بود، ۲٫۲۲ میلیون بازدید کننده داشت.

اگر هنوز فصل هفتم را ندیده‌اید، نگاهی به خلاصه‌ی شش فصل اول یا نکات مهم فصل ششم بیاندازد.

منبع: The Hollywood Reporter

منبع متن: digikala