شرکت آمازون امروز علامت تجاری جدید ثبت کرد که در توضیحات آن گفته شده « ما آماده می‌کنیم، شما آشپز باشید.» به نظر می‌رسد که آمازون با این سرویس می‌خواهد مواد اولیه برای پخت و پز خوراکی‌های مختلف را برای مشتری ارسال کند. در واقع می‌توانیم بگوییم که آمازون از مدتی دیگر مواد خوراکی هم می‌فروشد و آن‌ها را برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

ماه گذشته بود که آمازون فروشگاه‌های زنجیره‌ای Whole Food را با قیمت ۱۳٫۷ میلیارد دلار خریداری کرد. از آن زمان احتمال حضور این شرکت در بازار خورده فروشی و خاروبار  بیشتر شد.

در ادامه اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره شده که تمام مواد غذایی که آمازون آن‌ها را می‌فروشد منجمد شده‌اند و در بسته بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند. گفته شده این مواد غذایی شامل گروه‌های مختلف از جمله غذاهای دریایی، سبزیجات و ادویه‌های مختلف می‌شود. البته تمرکز اصلی آمازون در این حوزه دانه‌های مختلف، برنج، رشته، پاستا و نان خواهد بود. گفته شده آمازون طرح‌های مختلفی هم برای مشتریان در نظر گرفته که با هر خرید به آن‌ها تخفیف برای خریدهای بعدی داده شود.

حضور در بازار مواد غذایی یکی از آخرین چیزهایی است که شرکت آمازون به دنبال آن است. در واقع این شرکت از مدتی دیگر همه چیز می‌فروشد.

 

منبع: The Verge

منبع متن: digikala