براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت The Paper مرکز خرید Global Harbour در شهر شانگهای کشور چین چندین محفظه شیشه‌ای برای افرادی که تمایلی به خرید ندارند، در نظر گرفته است. داخل هر کدام از این محفظه‌های شیشه‌ای هم یک کامپیوتر، مانیتور و کنترلر در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند در آن‌ها به بازی کردن مشغول شوند. اکثر بازی‌ها هم شامل بازی‌های قدیمی دهه ۹۰ میلادی می‌شوند. استفاده از این سرویس هم کاملا رایگان است.

بسیاری از کسانی که به این محفظه‌ّهای شیشه‌ای سرگرم کننده علاقه‌نشان دادند شوهرانی بودند که به همراه همسرشان برای خرید به مجتمع تجاری Global Harbour رفته بودند. مردانی که تمایلی به خرید نداشتند و می‌خواهند این زمان را به گونه‌ای دیگر سپری کنند.

استقبال از این محفظه‌های شیشه‌ای بسیار زیاد بوده و خیلی‌ها برای اینکه می‌توانستند بازی‌های قدیمی را تجربه کنند هیجان‌زده شده‌اند. البته خیلی‌ها بر این باور هستند که این مکان‌ها باعث شده که مردها علاقه بیشتری برای خرید کردن از خودشان نشان دهند؛ حتی اگر به واسطه بازی کردن بخواهند به فروشگاه و مراکز خرید بروند.

از جمله بازی‌هایی که میشود در این مرکز خرید بزرگ شهر شانگهای آن را تجربه کرد، Tekken 3 است. به نظر می‌رسد که چنین کاری در همه کشورها با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

منبع:‌ BBC

منبع متن: digikala