امروز اطلاعاتی از گوشی جدید شرکت ال‌جی در بنچمارک Geekbench لو رفته که LGE LG-H932PR نام دارد. احتمال می‌رود این تلفن همراه هوشمند LG V30 باشد که در شهریور ماه معرفی خواهد شد.

در این اطلاعات مشخص شده که گوشی جدید شرکت ال‌جی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. ادامه مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی OLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آیند. دوربین دوتایی در پشت گوشی قرار گرفته که سنسور آن‌‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری گوشی وی ۳۰ به ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

نسل جدید گوشی‌های سری V با دو صفحه نمایش راهی بازار نمی‌شود و گفته شده که از استاندارد IP68 بهره می‌برد. این استاندارد باعث شده که گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

گوشی جدید شرکت ال‌جی توانسته در بنچمارک Geekbench امتیاز خوبی هم به دست بیاورد. این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۸۹۹ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۶۳۵۰ را به دست آورده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی V20 در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۵۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۳۶۲۶ را کسب کرده بود.

گوشی ال‌جی V30 در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد شد.

 

منبع: geekbench

منبع متن: digikala