چند روز پیش بود که تریلر بخش زامبی Call of Duty جدید به بیرون درز کرد. تریلر درز شده را دیدیم، ولی تریلر کامل نبود و حتی شخصیت‌های داخل آن، انیمیشن‌های نصفه و نیمه داشتند. مسوولان استودیوی بازی‌سازی «اسلج‌همر گیمز» (Sledgehammer Games) از بازی‌کننده‌ها خواستند که این تریلر را نبینند و منتظر رونمایی رسمی باشند. ما هم تریلر را برای‌تان منتشر نکردیم و منتظر انتشار رسمی آن ماندیم. بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII دیروز رسما در طول نمایشگاه کامیک-کان رونمایی شد.

می‌توانید با خواندن پیش‌نمایش Call of Duty: WWII درباره‌ی آن بیشتر بدانید.

بخش زامبی Call of Duty: WWII مثل قسمت‌های قبلی این مجموعه، بازیگران معروف و بزرگی را در خودش جای داده. بازیگران بخش زامبی «ندای وظیفه:‌ جنگ جهانی دوم» از این قرار هستند:

  • David Tennant (مجموعه‌ی Who و مجموعه‌ی Jessica Jones)
  • Elodie Yung (مجموعه‌ی Daredevil و فیلم I. Joe)
  • Katheryn Winnick (مجموعه‌ی Vikings و فیلم The Dark Tower)
  • Udo Kier (فیلم Blade و فیلم Melancholia)
  • Ving Rhames (فیلم Pulp Fiction و فیلم Rogue Nation)

با توجه به بازه‌ی تاریخی که بازی در آن اتفاق می‌افتد، بخش زامبی Call of Duty: WWII هم «زامبی‌های نازی» نام دارد. در این بخش، با زامبی‌هایی مواجه می‌شوید که نتیجه‌ی تحقیقات شرورانه و شیطانی نازی‌ها هستند. تیم دیوید تنت، این برنامه‌ی نازی‌ها برای ساخت یک ارتش زامبی را کشف می‌کنند و تصمیم می‌گیرند آن را از بین ببرند.

می‌توانید در ادامه، تریلر بخش زامبی Call of Duty: WWII را ببینید. این بازی در روز سوم نوامبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع متن: digikala