خلق بهترین تجربه خرید اینترنتی برای مشتری، هدف اصلی دیجی‌کالا است. برای رسیدن به این هدف، نیازمند نوآوری برای توسعه و بهبود مستمر کیفیت خدمات و فرآیندهای کسب‌وکار هستیم. در این مسیر، دیجی‌کالا همواره در کنار مطالعه پیوسته روندهای جهانی و الهام‌گرفتن از آن‌ها به توانمندی بومی کشور و ظرفیت رشد و شکوفایی آن تکیه کرده است. چالش‌های «نگاهی به فردا» و در پی آن شکل‌گیری گروه‌های نوآوری باز و همچنین «نخستین مسابقه ربات‌های پرنده حمل کالا»، نمونه‌هایی از این‌دست فعالیت‌ها هستند.

این بار، دیجی‌کالا قصد دارد بر پایه الگوی نوآوری باز و باتکیه‌بر تجربه و دانش تخصصی برترین طراحان صنعتی کشور، طراحی بسته‌بندی‌های فعلی خود را به چالش بگذارد. همکار اجرایی دیجی‌کالا در برگزاری این چالش، «آیدیران» برترین برگزارکننده مسابقات تخصصی طراحی صنعتی ایران است. اما چرا بسته‌بندی؟

بسته‌بندی‌ سفارش‌ها تأثیر بسیار مهمی در ایجاد یک تجربه خرید لذت‌بخش برای مشتریان دیجی‌کالا دارد؛ اما عوامل بسیاری، کیفیت یک بسته‌بندی خوب را تعیین می‌کنند. عواملی که شاید بسیاری از آن‌ها در نگاه اول به‌ ذهن مشتریان و یا حتی طراحان صنعتی هم نرسد. برای ورود به دنیای بسته‌بندی سفارش‌های دیجی‌کالا و درک بهتر از ابعاد مختلف نیازمندی‌های این حوزه، صفحه چالش «طراحی بسته‌بندی دیجی‌کالا» را ببینید.

چالش طراحی بسته‌بندی

نفرات برگزیده در کنار لوح تقدیر، جوایز نقدی دریافت خواهند کرد:

  • نفر اول، هفت میلیون تومان
  • نفر دوم، چهار میلیون تومان
  • نفر سوم، دو میلیون تومان

هرچند فارغ از نتیجه رقابت، دستاورد ارزشمند این رویداد برای دیجی‌کالا و شرکت‌کنندگان، آشنایی با خلاق‌ترین و توانمندترین طراحان صنعتی کشور و فراهم‌شدن امکان همکاری در حوزه‌های مرتبط، است.

 

منبع متن: digikala