با اینکه سیزدهمین قسمت مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی» به نسبت بازی‌های دیگر این مجموعه، طرفداران کمتری دارد، اما این موضوع را نمی‌توان فراموش کرد که «فاینال فانتزی ۱۳» پرفروش‌ترین بازی این مجموعه است. شخصیت اصلی فاینال فانتزی ۱۳ یعنی «لایتنینگ» (Lightning) در سه بازی اصلی فاینال فانتزی حضور داشته است و شخصیتی بسیار معروف است. لایتنینگ قبلا به عنوان مدل برند «لویی ویتون» تبلیغاتی انجام داده بود و این بار هم در یک تبلیغ «نیسان» حضور پیا کرده است.

جذاب‌ترین بخش این تبلیغ، آن خودروی نیسان داخلش نیست؛ بلکه آن هدست واقعیت مجازی است.

شعبه‌ی چین شرکت خودروسازی نیسان، تبلیغی با استفاده از لایتنیگ و «اسنو» (Snow) ساخته است. این تبلیغ دو نفر را نشان می‌دهد که یک هدست واقعیت مجازی روی سر خود می‌گذارند و خودشان را در دنیای فاینال فانتزی ۱۳ می‌بینند.

بهتر است تبلیغ را برعکس پخش کنیم؛ چون واقعی‌تر می‌شود.

واقعا نمی‌دانیم چه اتفاقی در این تریلر می‌افتد. لایتنیگ و اسنو اصلا رابطه‌ی خوبی با هم ندارند و امکان ندارد لایتنینگ کنار اسنو در یک ماشین بنشیند؛ چه برسد که به همدیگر نگاه کنند و لبخند هم بزنند. کاملا واضح است که سازندگان این تبلیغ، چیزی از فاینال فانتزی ۱۳ نمی‌دانسته‌اند و فقط از دو شخصیت این بازی برای تبلیغ‌شان استفاده کرده‌اند.

جذاب‌ترین بخش این تبلیغ، آن خودروی نیسان داخلش نیست؛ بلکه آن هدست واقعیت مجازی است. بدمان نمی‌آمد آن هدست را داشتیم و وارد دنیای فاینال فانتزی ۱۳ می‌شدیم.

تبلیغ چینی نیسان را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.  بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که لایتنینگ اصلا به زشتی چیزی که در این ویدیو می‌بینید، نیست و حتی مدل سه‌بعدی‌اش را هم بد درآورده‌اند.

 

منبع: Kotaku

منبع متن: digikala