طرح جعبه‌باز فرصتی عالی است تا بتوانید همان گوشی، لپتاپ، دوربین، ساعت یا وسیله‌ای که ذهنتان را مشغول کرده ولی پولش را ندارید، بخرید؛ آن هم نه دست دوم؛ نو ولی به قیمتی کاملا کمتر از قیمت بازار. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به تمام مشتریانش فکر می‌کند و طرح «جعبه‌باز» را دقیقا برای شما در نظر گرفته است. کالاهای سایت جعبه‌باز، کالاهای کاملا نویی هستند که به دلایلی مثل آسیب دیدن بسته‌بندی هنگام حمل و نقل، مغایرت شرایط گارانتی با وب‌سایت، عدم تطابق باتصاویر گالری وب‌سایت یا مشکلات جزئی مانند خط و خش به دیجی‌کالا مرجوع شده‌اند. در سایت جعبه‌باز می‌توانید علت دقیق مرجوع شدن هر کدام از این کالاها را در کنار عکس‌های واقعی از همان کالا ببینید، و با خیال راحت کالایی را که دوست دارید با بهترین قیمت بخرید. سایت جعبه‌باز هر ماه دو روز برای شما باز است. این بار فروش جعبه‌باز در روزهای ۷ و ۸ مرداد خواهد بود. پس برای رسیدن به آرزویتان آماده شوید. اگر دوست دارید درباره‌ی طرح جعبه‌باز باز هم بیشتر بدانید، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

چرا محصولات جعبه‌باز ارزان‌ترند؟

پیش از این‌که خیلی از فروشگاه‌ها در ایران به فکرش بیفتند، دیجی‌کالا طرحی داشت با نام «۷ روز ضمانت بازگشت کالا». بر اساس این تعهدِ دیجی‌کالا، خریداران به دلایل مختلف کالاهای خریداری‌شده‌شان را به دیجی‌کالا مرجوع می‌کنند. در اکثر مواقع، این کالاها مشکلاتی دارند که حتی تیزبین‌ترین چشم‌ها هم قادر به تشخیص آن‌ها نیستند. حتی در برخی مواقع، مشتری به دلیل عدم تطابق تصویر روی سایت با کالای خریداری‌شده، آن را به دیجی‌کالا پس می‌دهد.

دیجی‌کالا، محصولاتی را که دچار مشکلاتی مثل خط و خش، آسیب‌دیدگی بسته‌بندی در حین حمل‌ونقل، مغایرت شرایط گارانتی با وب‌سایت یا عدم تطابق محصول با محتوای عکس گالری باشد، مشخص کرده و آن‌ها در بخش جعبه‌باز با قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی در اختیار خریدار قرار می‌دهد. حتی باز شدن پلمپ به‌وسیله‌ی مشتری هم مشمول همین طرح است؛ یعنی حتی شما به‌خاطر باز شدن پلمپ بسته‌بندی یک محصول، می‌توانید آن را ارزان‌تر از هر جای دیگری بخرید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

چطور به دیجی‌کالا اعتماد کنیم؟

دیجی‌کالا در مورد بخش جعبه‌باز رویکردی کاملا صادقانه دارد. ما بهترین و هیجان‌انگیزترین کالاها را برای بخش جعبه‌باز درنظر گرفته‌ایم. پیشنهادات دیجی‌کالا در این بخش به گونه‌ای است که شما بدون دغدغه و با خیالی آسوده، مثل همیشه، به دیجی‌کالا اعتماد کنید. ما در صفحه‌ی هر محصول در بخش جعبه‌باز توضیحاتی کامل از ایرادات احتمالی را ذکر کده‌ایم. حتی اگر نقصی ظاهری وجود داشته باشد، آن را هم می‌توانید با جزییات کامل در گالری تصاویر محصول ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به‌جای دست‌دوم، جعبه‌باز بخرید!

پیشنهاد ما این است که به‌جای خرید کالای دست‌دوم، سری به بخش جعبه‌‌باز دیجی‌کالا بزنید. هیچ‌چیز جای کالای نو را نمی‌گیرد؛ این را همه‌ی ما خوب می‌دانیم. کالاهای جعبه‌باز دیجی‌کالا، دست‌ دوم نیستند؛ همان‌هایی هستند که در سایت اصلی دیجی‌کالا می‌بینید، البته با شرایط خاص. وقتی می‌خواهید در بخش جعبه‌باز خرید کنید، دیجی‌کالا دو تضمین مهم به شما می‌دهد:

۱) تضمین نو بودن کالا

۲) ضمانت سلامت کارکرد کالا.

اگر هم مشکلی در محصول وجود داشته باشد، به ما اعتماد کنید؛ ما آن را در همان صفحه‌ی محصول برای‌تان می‌نویسیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌

کِی، کجا؟

جعبه‌باز، هر ماه، دو روز در دسترس شماست. در روزهای هفتم و هشتم ماه مرداد منتظر ما باشید. حتما به جعبه‌باز (openbox.digikala.com) سر بزنید؛ شاید همان کالاهایی ‌که دنبال‌شان می‌گشتید، در جعبه‌باز این دوره، پیدا کنید.

Digi_Buy_Label_Openbox

openbox3

‌‌‌‌‌‌

منبع متن: digikala