در مطلبی که در ادامه مطالعه خواهید کرد ۷ محصول کاربردی از سایت دیجی‌کالا برای‌تان انتخاب شده است. برای هرکدام از این محصولات شرحی تدارک دیده شده تا به تمام سوالات‌تان درخصوص نحوه‌ی استفاده و کاربری این محصولات پاسخ داده بشود. با قسمت هشتم ۷ پیشنهاد ویژه همراه باشید:‌

7Vizhe_no9_7

۷- سرویس غذاخوری کورل طرح Kyoto Leaves

این سرویس غذاخوری با طراحی زیبا و برگ‌های زرشکی و توسی‌رنگ، نظر بسیاری از افراد خوش‌سلیقه را به خود جلب می‌کند. برند «کورل» با داشتن فناوری (Vitrelle) و استفاده از سه لایه شیشه‌ی حرارت‌دیده یکی از برترین‌های این صنعت است.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no9_6

۶- مجموعه‌‌ابزار ۹ کاره

هنگام مسافرت یا کمپینگ ممکن است به چاقو، اره، دربازکن و حتی انبردست و چراغ‌قوه نیاز داشته باشیم. مطمئنا به‌ همراه داشتن تمام این ابزارها، جاگیر و حمل آن‌ها سخت است. مجموعه‌‌ابزار ۹کاره، تمام این‌ ابزار‌ها را در خود جای داده و در عین‌حال به راحتی قابل‌حمل است.

‌ ‌

7Vizhe_no9_5

۵- ماشین بازی لاکی‌دای‌کست مدل ۱۹۳۲BUFFALO TYPE  ۵۰

این محصول خوش‌ساخت‌ یک ماشین آتش‌نشانی است که از جنس فلز ساخته ‌شده است. این ماشین‌بازی در اصل مدل شبیه‌سازی‌شده‌ی یک ماشین آتش‌نشانی است که جزئیات بسیار زیادی هم دارد. کاپوت این ماشین‌بازی باز می‌شود که جذابیت این ماشین را افزایش می‌دهد.

‌ ‌

7Vizhe_no9_4

۴- لیزر جوان‌سازی تریا Age Defying

اگر نگران لطافت و سلامت پوست خود هستید، لیزر جوان‌سازی تریا این نگرانی شما را برطرف خواهد کرد. شما با استفاده از این محصول می‌توانید به شکلی باورنکردنی،‌ پوست خود را جوان‌تر کنید. این محصول بر اساس نیاز شما، در سه حالت مختلف درمانی تنظیم می‌شود.

‌ ‌

7Vizhe_no9_3

۳- هدست واقعیت مجازی فیبرم  Pro

این روزها دنیای واقعیت مجازی یا همان VR، به یکی از محبوب‌ترین‌ها در دنیای فناوری تبدیل‌شده است. هدست واقعیت مجازی فیبرم با اتصال به گوشی هوشمند شما، می‌تواند تصاویر مورد‌نظر را در قالب واقعیت مجازی پخش کند. این محصول برای گوشی‌های موبایل ۴ تا ۶ اینچی طراحی و ساخته‌شده است.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no9_2

۲- اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

اسکنر، یکی از دستگاه‌های مورد نیاز در محیط‌های اداری به‌حساب می‌آید. اسکنر کانن CanoScan LiDE 220 یک محصول با طراحی ساده و درعین‌حال کاربردی است که کیفیت ساخت بسیار بالایی هم دارد. این مدل با پشتیبانی از فناوری CIS، قابلیت اسکن تصاویر تا وضوح ۱۹۲۰۰ dpi را دارد.

‌ ‌ ‌

7Vizhe_no9_1

۱-  تبلت لنوو مدل Phab Plus PB1-770M

لنوو Phab Plus در اصل یک گوشی هوشمند است که در قد و‌ قواره‌ی تبلت‌ها ساخته‌شده است؛ درنتیجه اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با اندازه‌ی بزرگ (۶٫۸ اینچ) و قدرت پردازش بالا هستید؛ این محصول گزینه‌ی مناسبی برای شماست. این محصول قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد و از یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بهره می‌برد.

‌ ‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

مطلب ۷ پیشنهاد ویژه خرید از دیجی‌کالا (۹۵/۰۶/۰۳) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala